Mathias Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Silkroad ripoff Jo, för Silkroad var ju så unikt och en helt ny idé. Jag har en fråga... Går det att se vilken level någon annans karaktär är? Inte afaik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hur ser man level på andra? Jag har en fråga... Går det att se vilken level någon annans karaktär är? Inte exakt level... men man kan se om någon har eq med lvl 50 req så måste han/hon vara över lvl 50 Ska väl också lira ikväll... vid 20-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Är numera level 18. Rätt roligt, kanske håller till på det här spelet en längre tid. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Är numera level 18. Rätt roligt, kanske håller till på det här spelet en längre tid. (Y) Holy..... Har du spelat hela dagen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Holy..... Har du spelat hela dagen eller? Nää. Tagit pauser och sådant. Bara många snabba quests som gett mycket xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Ingen verkar vara inne? Iaf... jag är på lvl 18 och ca 50% med min EA, fast jag har questtorka T_T Så nu är jag inne på min Warrior, Ranchi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Lirar med min söta lilla prästalv, Kink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Happ! Då vart man lvl 18 med min Warrior, Ranchi. Samt 18 med min Archer, Misami. *Sova* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Qouad - Winged elf Archer - Level 5 - Ska bli Blacksmith. Tröttnade på den andra klassen, detta verkar roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Helvetes jävla fitta. Varje förbannade gång jag ska köra FB's så får jag strul med ISP'n. Detta slutar som vanligt med att jag inte kan klara questen, missar loot, stannar i lvlandet och framförallt så förstör det min spelglädje. FITTA! Nu kan det dock vara förståligt, då jag tittade ut och det spöregnade och blåsta "milda orkanvindar" utanför fönstret. Stup i kvarten så flimmrar alla lampor till så det är väl inte det bästa vädret om man säger så. Well well, orkade ta mig till lvl 19, och lvl 20 kommer så fort jag blir klar med en grotta. Kommer dock inte orka fortsätta mer idag, då jag kört 4 fb's so far och alla har failats. T.o.m. att ladda upp en bild på Beffo har visat sig vara ett svårt uppdrag. T.O.M ATT POSTA DENNA POST ÄR FÖRJÄVLA TIDSKRÄVANDE NÄR HELVETET VÄGRAR ATT FUNGERA!!! >_____< Förbannades jävla arsel, här kommer dagens screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag har ett problem. NPC:s och andra spelares animatoner börjar lagga när dom befinner sig ca 10 meter ifrån mig. (Lagget försvinner när jag springer fram till dom) Detta är EXTREMT störigt då det ser så förbannat fult ut. Någon som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag har ett problem. NPC:s och andra spelares animatoner börjar lagga när dom befinner sig ca 10 meter ifrån mig. (Lagget försvinner när jag springer fram till dom) Detta är EXTREMT störigt då det ser så förbannat fult ut. Någon som har en lösning? Det är så för alla.... Det är View Distancen som är lite dåligt, håller med om att det är irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Qouad - Winged elf Archer - Level 5 - Ska bli Blacksmith. Tröttnade på den andra klassen, detta verkar roligare. Jag såg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Det är så för alla.... Det är View Distancen som är lite dåligt, håller med om att det är irriterande! Man kan aktivera personlig Viewdistance i Options, och sedan maxa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Min dator startar aldrig installationen, och blir jätteseg när den försöker. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Min dator startar aldrig installationen, och blir jätteseg när den försöker. What to do? Har du tillräckligt med utrymme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Vet inte, tar spelet mer än 283gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag såg dig. Varför sa du inget? (/addade på friends) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Min dator startar aldrig installationen, och blir jätteseg när den försöker. What to do? Jag hade samma problem. Bara att vänta ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Varför sa du inget? (/addade på friends)Jag hann inte, du hoppade iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts