SilentViper Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Installerar det nu.. Åter kommer med Namn race class. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Är det bara för mig som Gameloginen inte funkar på officiella forumet? Det är en separat registration och login på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 WAAAAAAAAAAH? Nånting som är likasinnat med Silkroad!?!?! Wie, måste pröva. Har dock lite på g just nu, men kommer fixa det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Finns det nåt sätt att stänga av den störande musiken i spelet? Redigerad 17 januari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Finns det nåt sätt att stänga av den störande musiken i spelet? Tryck på knappen längst ner till vänster. Tror det är skruvmejslar eller något på de. Sedan knappen för system inställningar (eller dyl.) tror denna har en dator på sig. Sen ska det vara dör, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Är inte 'Forumet' och spelet seperata konton som FLYFF? På FlyFF loggar man in på forumet med samma konto som man gör på själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 WAAAAAAAAAAH? Nånting som är likasinnat med Silkroad!?!?! Wie, måste pröva. Har dock lite på g just nu, men kommer fixa det sen Som SRO är det inte (på gott och ont :/) - Inget snabbt dödande av monster samt inga skitcoola skills. :'( + Större karta, bättre community, skojigare quests. För att namna några få grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Som SRO är det inte (på gott och ont :/) - Inget snabbt dödande av monster samt inga skitcoola skills. :'( + Större karta, bättre community, skojigare quests. För att namna några få grejer... Coola skills kommer med tiden hörrödu. Sen kan man döda monster snabbt, om man vet hur dom skall tas, och om man är rätt speccad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Coola skills kommer med tiden hörrödu. Sen kan man döda monster snabbt, om man vet hur dom skall tas, och om man är rätt speccad. Coola skills har du nog rätt med, men itne med att döda monster snabbt. I SRO så räckte det med 2 skills (för STR) eller 1 skill (för INT) Menmen, idag var en lite halvnice kväll... hann bli lvl 17, får ta 20 imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Var en lyckad dag, Levlade från 14 till 17... Måste bara ha 8 % exp till så är det 18 som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Efter level 10, hur är leveling då? För jag seglevlar - jämt. Förutom på WoW när det var 60 - 70 som gällde. Men ändå, hur 'fort' går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Har installerat, men orkar inte starta. Kanske gör det senare. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 @Sniper: Nej, det är sant. Men hur kul är det på en skala? Förståligt att SRO hade sådana skills, när quester gick ut på att döda tusentals av samma monster. @Mordos: Det går ganska fort upp till lvl 20. Efter det så blir det typ 1 lvl = lvl 1-10 tidsmässigt och ständigt ökande. Aja, Bättre dag idag. Tog mig till lvl 26, klarade mitt första DragonQuest. Jag är nöjd. Dagligt screenshot; Ja, ni ser rätt. Efter lvl 26 och Mordos hade gått och lagt sig så började jag med den här puddingen. Ni som undrar vem/vad Kongo är.. Ni skulle aldrig frågat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 @Sniper: Nej, det är sant. Men hur kul är det på en skala? Förståligt att SRO hade sådana skills, när quester gick ut på att döda tusentals av samma monster. @Mordos: Det går ganska fort upp till lvl 20. Efter det så blir det typ 1 lvl = lvl 1-10 tidsmässigt och ständigt ökande. Aja, Bättre dag idag. Tog mig till lvl 26, klarade mitt första DragonQuest. Jag är nöjd. Dagligt screenshot; Ja, ni ser rätt. Efter lvl 26 och Mordos hade gått och lagt sig så började jag med den här puddingen. Redan lvl 9 på din WF? Dom levlar ganska snabbt va? (Såg förresten en lvl 80+ i stan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Redan lvl 9 på din WF? Dom levlar ganska snabbt va? (Såg förresten en lvl 80+ i stan ) Hur ser man level på andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Höhö. Level 14. Qouad är lägst level igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Höhö. Level 14. Qouad är lägst level igen. Hora! Nu ska jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 ska spela lite senare ikväll... Typ 18-19 tiden... Ses senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Silkroad ripoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Jag har en fråga... Går det att se vilken level någon annans karaktär är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts