StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Så jävla mög.. Kollade på en kille uppe i luften, hoppade och spelet hängde sig. Nu går det inte starta igen, får upp felmeddelanden när jag klickar på Start. Varför händer det alltid något när man har skaffat sig en grupp till en Cave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Så jävla mög.. Kollade på en kille uppe i luften, hoppade och spelet hängde sig. Nu går det inte starta igen, får upp felmeddelanden när jag klickar på Start. Varför händer det alltid något när man har skaffat sig en grupp till en Cave. När du ska starta spelet eller logga in i spelet? Fick något lustigt meddelande när jag tryckte på min gubbe andra gången jag spelade och sedan gick det inte logga in, men efter några timmar när jag försökte gick det igen. --- Level 8 nu. Är som sagt blacksmith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 När du ska starta spelet eller logga in i spelet? Fick något lustigt meddelande när jag tryckte på min gubbe andra gången jag spelade och sedan gick det inte logga in, men efter några timmar när jag försökte gick det igen. --- Level 8 nu. Är som sagt blacksmith. När jag skulle starta. Kom inte längre än Launchern. Men men, efter 2 ominstallationer och en omstartning av datorn så funkar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Har något mystiskt speedhack in-game, springer och hoppar skitsnabbt, någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ah, en skön runda ikväll. Level 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ah, en skön runda ikväll. Level 14. Vart lite små stressigt i slutet Detta måste göras om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Jag och emo-Stell Jag vill ha min profession i listan, sådeså. Level 9 btw, jag är efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Slö dag idag.. Bara 2½ lvl, men en massa annat mys. Har kört 2 19fb (Cave of Fire) och således fått min underbara stav. Sockade den direkt. Har också farmat skitmobs (lvl 6-7) tills jag hade alla mats för att utöka min bank, så nu har jag 24 slots i banken. Jag är nöjd, Dragon City är en jävla håla. Dom "stora" städerna man hållt sig i upp till 20 blir skitställen i gämförelse. ADC är väl 5-6 gånger så stort, och det är stora jävla murar överallt, så man måste springa runt skiten hela tiden. Har redan en rutt klar för morgondagen, tror jag sitter på 8 quester nu som ligger runt samma ställe. Ska nog bli lvl 24 ganska så direkt när jag börjat. (23 kommer inte äns synas till). också självklart, det dagliga charscreenshotet.. (kommer upp på beffo när uppdateringen är klar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Spelet liknar väldigt på Guild Wars imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Verkar inte finnas någon download som inte tar fem miljarder år att tanka. Verkar ju faktiskt lite intressant det här. EDIT: Hittade en med 850-ish kb/s. (Y) Kommer med stor chans vara en Human Warrior, då det alltid är min 'roll' så att säga. Redigerad 17 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Vart lite små stressigt i slutet Detta måste göras om... Ikväll Jag och emo-Stell Jag vill ha min profession i listan, sådeså. Level 9 btw, jag är efter Ok... lägger till den. Du var ju redan med på listan... Verkar inte finnas någon download som inte tar fem miljarder år att tanka. Verkar ju faktiskt lite intressant det här. EDIT: Hittade en med 850-ish kb/s. (Y) Kommer med stor chans vara en Human Warrior, då det alltid är min 'roll' så att säga. Säg till vad du nickar, så addar jag dig på listan. Redigerad 17 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Ok... lägger till den. Du var ju redan med på listan... Jag editerade in det. La även till förkortningarna på klasserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Jag editerade in det. La även till förkortningarna på klasserna. Aha... det förklarar en del. Får bli att spela lite ikväll, blir jag lvl 16 så hinner jag nog med till 19 på fredag = Xbow = über pwnage! Menmen... sitter i skolan och skriver -.- Lektionen börjar om 40 min. -- Förresten! Du är ju men i en guild! Redigerad 17 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Nu är det nedladdat. Men installationsfilen vill inte starta. Det bara krashar explorer.exe :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Nu är det nedladdat. Men installationsfilen vill inte starta. Det bara krashar explorer.exe :/ Antar att du tankade en full skitfil. Råder alla att tanka den 10 rarpacken. Tar säkert lite längre tid, men den funkar iaf. @Sniper: Yes, det är jag. Dårå? Kan försöka fixa in er också om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Nä, nu fungerade det. Behövde bara forcera den lite. Installerar as we speak. Lika bra att adda "Mordos - Human Warrior" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Antar att du tankade en full skitfil. Råder alla att tanka den 10 rarpacken. Tar säkert lite längre tid, men den funkar iaf. @Sniper: Yes, det är jag. Dårå? Kan försöka fixa in er också om ni vill. Skulle vara häftigt @ Alle090 : Jag är inne på skype så det är bara att komma @ Sniper : Jag håller på med en ny quest... Behöver din hjälp sen ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Är det bara för mig som Gameloginen inte funkar på officiella forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Är nu snart level 6. Jag är mest förvirrad och springer omkring och tokhoppar och grindar saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Är det bara för mig som Gameloginen inte funkar på officiella forumet? Är inte 'Forumet' och spelet seperata konton som FLYFF? Redigerad 17 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts