Rixxz Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Sådär nu har jag kommit in. Är en Human warrior på lvl 1 som heter Azureuz. Fattar dock inte ett smack än... *EDIT* HURRA! KUNG AV SIDA 3! Redigerad 15 januari, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 *Addat er på listan. Snaaaaart klar... spela kl 20.... efter middagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Jag blev svartsmed precis, men inte hunnit dinga något, måste plugga. Redigerad 15 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Ursäkta mig men vad i HELVETE betyder... "Dinga"?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Ursäkta mig men vad i HELVETE betyder... "Dinga"?! Att man går upp i level, typ. Ding A term used in MMORPGs to signify the achievement of a new level of experience of one's character. This term was defined in the smash hit EverQuest, as the sound generated upon gaining a level sounded as a bell. The concept trickled down to other MMO's as well, but few actually know the true origin of the Håller med till 100%!. Me: Ding 60 8) Other: Gratz. (congratulations) Other2: w00t gratz. Other3: Noice gratz. Me: ty 8) "but few actually know the true origin of the Håller med till 100%!" - Älskade filter. Redigerad 15 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Blev inte så mycket levelande idag... blev dock väldigt mycket för stell @Quoad It's true, few actually know the true origin of "Håller med till 100%!" Redigerad 15 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 lvl 18 and going. Blir 20 idag, sen får det va nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 lvl 18 and going. Blir 20 idag, sen får det va nog. Får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Får jag ta på dig? Nej, jag är sjuk.. Det är också ända anledningen till att jag kunde göra detta. Gick hem tidigt från jobbet i måndags efter jag hade spytt, mådde bättre idag men morsan rodde mig att stanna hemma en dag extra ifall jag skulle spy igen. Så off to work imorrn, så inget mer no-lifer lirande för min del. därför ville jag skaffa mig ett litet försprång så jag inte behöver no-lifea under helgen. *edit* 04.00 Server Maintenance. Bra att veta tills nästa vecka. Varje Onsdag klockan 04.00(11am-12pm +8) är det Server Maintenance. Men men, jag hann iaf bli lvl 20.. Blev det komiskt nog med hjälp av tailoring. Stog och gjorde armors och var uppe på 99.5% exp, så sista jag gör så dingar jag. Fick 60exp / armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Level 10 nu Vilka Beetles är det man ska döda på Ennead Staagbeetle?? Jag dödar Ennead Kaiser Staagbeetle men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Level 10 nu Vilka Beetles är det man ska döda på Ennead Staagbeetle?? Jag dödar Ennead Kaiser Staagbeetle men inget händer Va!? Redan? Jag är också level 10 Jag ska spela idag igen, kl 20. Kanske kan spela innan, men det beror på om jag blir klar med mina uppsatser innan... Sitter och skriver dom just nu, i skolan... (Historia, Engelska, Biologi) T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Vill bara rekommendera 2 sidor: 1. Alla monster och dess kodinater 2. Alla items som monster släpper eller andra frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Va!? Redan? Jag är också level 10 Jag ska spela idag igen, kl 20. Kanske kan spela innan, men det beror på om jag blir klar med mina uppsatser innan... Sitter och skriver dom just nu, i skolan... (Historia, Engelska, Biologi) T_T Jag körde en levle imorse innan skolan... hade sov morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Är detta gratis att ladda ner eller måste man betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Är detta gratis att ladda ner eller måste man betala? Gratis att ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Gratis att ladda hem. Gratis att spela också eller måste man betala efter en tid?. vad är max lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Gratis att spela också eller måste man betala efter en tid?. vad är max lvl? Läs första posten.. -.- gratis att spela, finns cashshops. maxlvl 100+.. Ingen som är det än, så bry dig inte, du kommer inte komma dit heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Laddar hem spelet just nu. Verkar schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Laddar ner fo' sho'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts