StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Håller på att dra hem det nu. Hoppas det är kul, och att jag inte är ensam när jag lirar. De flesta verkar nämligen slutat Tror det inte är någon som spelar aktivt mer än jag. Agenten och Skotten verkar ha någon 20ish var, thats about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 På förra PW så hade jag en lvl 40 WR och nu har jag en lvl 4 MG enbart på den nya versionen... Jaja får se om jag börjar spela aktivt igen eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Tänkte spela PW igår men då tog IV över som vanligt Aja ska försöka spela lite idag Btw fortfarande lvl 9 måste dra upp några lvlar Redigerad 3 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen Hm när ja spelar så ser ja as många som spelar brukar vara skit många i städerna där man börjar som barbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vad är skillnaden mellan den gamla versionen och den nya? Har inte spelat PW på typ ett år. Värt att ladda ner igen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen Själv tycker jag att det är ett roligt spel men det dör ut lite när jag kommer upp i level och inte har någn att spela "med". Man springer runt o gör quests som tar evigheter och alla andra klarar av det tre ggr så fort för att dom känner halva eliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen Andra verisonen? Vad är det för skillnader, samt vilken verison kör ni på? (Stell och co.) Redigerad 3 januari, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ja kör på Open beta för EU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vad är skillnaden mellan den gamla versionen och den nya? Har inte spelat PW på typ ett år. Värt att ladda ner igen, eller? Det är ingen skillnad, det är samma spel, bara servrar på olika ställen. Just PWMS som vi lirar nu har sina servrar i tyskland, vilket ger en låg ping för folk i europa. Däremot så är PWI's servrar i USA, men om har också andra distrubitörer, vilket gör att dom har en helt annan översättning på spelet, sen är dom först med att släppa expansionen till spelet (ej inräknat kina, som är "orginalet"). Sen förra året är det ingen skillnad alls, iofs så har inte PWMS funnits i mer än 2 månader så servrarna är fortfarande unga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Det är ingen skillnad, det är samma spel, bara servrar på olika ställen. Just PWMS som vi lirar nu har sina servrar i tyskland, vilket ger en låg ping för folk i europa. Däremot så är PWI's servrar i USA, men om har också andra distrubitörer, vilket gör att dom har en helt annan översättning på spelet, sen är dom först med att släppa expansionen till spelet (ej inräknat kina, som är "orginalet"). Sen förra året är det ingen skillnad alls, iofs så har inte PWMS funnits i mer än 2 månader så servrarna är fortfarande unga. The lost Empire verkar ju vara skitcoolt! http://www.perfectworld.com/expansion Nya zoner och att resa tillbaka i tiden (Wotlk någon?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Dragit ner PW nu. Tänkte dra igång och lira imorn med PW orkar inte uppdatera spelet just nu så om nån är sugen hojta till eller skicka ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Tänkte precis dra upp tråden igen... Har spelat i någon vecka nu igen och det är super kul... Lite tråkigt att man måste ha grade 2 stenar hos eunice nu... kostar mer och är mer sällsynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Tänkte precis dra upp tråden igen... Har spelat i någon vecka nu igen och det är super kul... Lite tråkigt att man måste ha grade 2 stenar hos eunice nu... kostar mer och är mer sällsynt! Vad är du för klass/gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Tänkte precis dra upp tråden igen... Har spelat i någon vecka nu igen och det är super kul... Lite tråkigt att man måste ha grade 2 stenar hos eunice nu... kostar mer och är mer sällsynt! lol. Köp 3 grade 1 av NPC och gå till Syntesis (eller vad fan han heter) och gör om dom till grade 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vad är du för klass/gubbe? En lvl 41 WR lol. Köp 3 grade 1 av NPC och gå till Syntesis (eller vad fan han heter) och gör om dom till grade 2. ?? Och jag som köpte 5 styckna grade 2 stenar för 3k st... Jaja tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts