Skotten_31 Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Vad finns det för olika jobb? Finns 4 styck, kommer dock inte ihåg namnen Blacksmith Apothecary Tailor Craftsman Tror jag de heter Redigerad 4 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Är det ingen som sitter o spelar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Är det ingen som sitter o spelar nu? Jag kan hoppa in och spela lite nu kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Tryck på: Q -> Find Quests Jag kan gärna spela med dig. Jag drog upp en Venomancer till lvl 12 på 4-6 timmar.. Dom är fett coola, oberoende tanker, deras djur är hur bra tankers som helst. WF är det bästa soloklassen hands down. Om du fortsätter med den så måste du skaffa dig en golem vid lvl 17(18 om du vill ha en elite, samma stats lite olika skills bara). Golem kommer du ha som enda landpet tills du skaffar dig en dodo vid 80 eller skaffar dig cashshop Ogre. Inte fan visst jag att det fanns ett 40 spawn 300 meter från staden, helt ologiskt.^^ Någon som vill spela ikväll? Det är inte meningen att du ska gå mellan städer. Du får en quest runt lvl 10~ som tvingar dig att resa till dom olika storstäderna så du får waypoints gratis på det viset. Alla klasser har en viss rutt dom ska gå för att träffa på monster som passar deras lvl. Går man åt fel håll kan man hitta allt möjligt. (Finns lvl 90+ över floden vid människornas stad) HJÄLP! Jag är på en Spiritual Cultivation Quest där jag ska döda Waspy Ursogs. Jag har letat vid Dribbling Springs som man ska men kan bara hitta Waspy Ursog Captain! De räknas inte! Var kan man hitta vanliga Waspy Ursogs? Sydväst om den lilla questbyn. Dom finns bland vargarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller? Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller? Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller? Jag tror att man måste ha kreditkort och bo i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jag tror att man måste ha kreditkort och bo i USA. Men vadfan stog det då att det kostar 50 guld :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Men vadfan stog det då att det kostar 50 guld :S Pengar+50 guld, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller? Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller? Jobb; Blacksmith: Tillverka vapen Tailor: Tillverka armor Crafter: Tillverka smycken (halsband, charms, ringar) Apothecary: Tillverka boosts (+ till stats) Du tjänar inga pengar på det, förutom att du kan sälja det du tillverkar. Du får en minimal del exp när du tillverkar något. Ett jobb är i förstahand för att vid lvl 60+ tillverka superitems. För cashshopen behövs det pengar som köps med vanliga pengar, eller så får du köpa det med ingamecash (250k~ för 1guld) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Inte fan visst jag att det fanns ett 40 spawn 300 meter från staden, helt ologiskt.^^ Någon som vill spela ikväll? Ni är Winged Elf va? Testa att flyga högt uppe mot syd-väst om eran hemstad... eller syd-ost *Får mig att längta tillbaka till PW* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jodå, det ser ganska lovande ut. Har under en timme provat på barb och archer och funderar nu på att börja seriöst på en char. Vad är folk för klasser och är någon intresserad av att lira någongång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jodå, det ser ganska lovande ut. Har under en timme provat på barb och archer och funderar nu på att börja seriöst på en char. Vad är folk för klasser och är någon intresserad av att lira någongång? Jag körde Warrior och det var ganska skoj och en mix mellan solo och partygrind. Däremot verkar WF vara en roligare char, men somsagt är det en solochar. Mage eller nåt sånt är alltid bra i partys men har svårt att solo:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Är en barbarian. Btw en bild från igår när ja och gamemaster lirade: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/53ee6f622aa4e304a650738d47381c5d5f85f2ad.jpg Redigerad 5 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Är det bästa sättet o lvla när man är level 1-10 att göra quest? Man får ju fan bara 20-50 exp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Är det bästa sättet o lvla när man är level 1-10 att göra quest? Man får ju fan bara 20-50 exp Japp. Det finns dock quests som är på tid, men lite som provision... ju mer questmobs du dödar (minst x st) destå mer exp får du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Btw nån som vert man man kan hitta quest för lvl 4? I lost city staden så hittar ja bara massa quest med nåt slags grönt på :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Btw nån som vert man man kan hitta quest för lvl 4? I lost city staden så hittar ja bara massa quest med nåt slags grönt på :/ Tikki hur har du byggt upp din barbarian? Vit eller str? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 w00t >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) w00t >< Du vet om man trycker på C Man får 5 points varje level. Redigerad 5 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Aha just det Vit 11 Str 11 Maq 9 Dex 10 Kunde ha högre om jag hade inte glömt tryckt på done på 1 lvl :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts