ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW. Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått. Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW. Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått. Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur. What to do? Måste du stänga av spelet för o starta upp det för att kunna köra igen? Det brukar hända mig ibland, fast då kan jag ta upp den nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW. Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått. Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur. What to do? Kör windowed om du ska tabba ur en massa. Ibland går det inte starta spelet från patchern med windowed, men det är bara ändra när man är inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Känner mig ouppdaterad och trött... Någon som har en aning om när EU servrarna slås upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Nu har jag inte spelat sen i tisdags.. Jobbigt, men alla kompisar har börjat spelat Tibia igen, som Stellhell sa i någon tråd så är alla MMO sociala spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 dingade lvl 18 precis... Jag behöver en tanker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 dingade lvl 18 precis... Jag behöver en tanker! Inte kommit längre än lvl 10 men tänkte att om du vill träffas in game så vore det ju woligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Inte kommit längre än lvl 10 men tänkte att om du vill träffas in game så vore det ju woligt Okej, visst... Jag kan vänta till du har kommit till level 17 eller 18, så du kan tanka till mig. Till dess vill jag försöka mig på en Venomancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Blir väl att lira lite PW senare idag PMA mig de som vill vara med Men jag är bara lvl 2^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Blir väl att lira lite PW senare idag PMA mig de som vill vara med Men jag är bara lvl 2^^ Jag är level 3. PM skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Addat och klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Nu har även jag kommit igång med PW! Jag är en Untamed Wolf Level 7. Grindar för fullt för att levla upp så mycket som möjligt. Kan ju säga så här, att ge sig ut på expedition långt från City of the Lost var ingen bra ide när man bara var level 4. Blev dödad av något konstigt level 40 djur. Så nu gäller det bara att levla upp sig ordentligt. Btw, verkar som om jag inte är den enda som haft problem med best performance. När jag slår på det så stängs spelet ner varje gång jag klickar. Fishy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Hur skaffar man sig jobb om det nu går. Körde med gamemaster idag lvlade 2 lvls idag^^ Svårt att hitta quest xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Hur skaffar man sig jobb om det nu går. Körde med gamemaster idag lvlade 2 lvls idag^^ Svårt att hitta quest xD Tryck på: Q -> Find Quests Jag kan gärna spela med dig. Jag drog upp en Venomancer till lvl 12 på 4-6 timmar.. Dom är fett coola, oberoende tanker, deras djur är hur bra tankers som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Hur skaffar man sig jobb om det nu går. Körde med gamemaster idag lvlade 2 lvls idag^^ Svårt att hitta quest xD Jo. Vi kom ju till ett level 40 spawn..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jo. Vi kom ju till ett level 40 spawn..^^ Det var din idé att vi skulle gå till en ny stad ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Det var din idé att vi skulle gå till en ny stad ffs! Inte fan visst jag att det fanns ett 40 spawn 300 meter från staden, helt ologiskt.^^ Någon som vill spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Hur skaffar man sig jobb om det nu går. Körde med gamemaster idag lvlade 2 lvls idag^^ Svårt att hitta quest xD Man får jobb på level 5. Alltså man får besöka Elder och där väljer man, själv är jag blacksmith . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Man får jobb på level 5. Alltså man får besöka Elder och där väljer man, själv är jag blacksmith . Vad finns det för olika jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 HJÄLP! Jag är på en Spiritual Cultivation Quest där jag ska döda Waspy Ursogs. Jag har letat vid Dribbling Springs som man ska men kan bara hitta Waspy Ursog Captain! De räknas inte! Var kan man hitta vanliga Waspy Ursogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts