rob. Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Blir det något lirande? Vilka är på, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Vilken fråga? Alla frågor under denna är frågor som besvarats tidigare men som ställdes på förra sidan. -- Kan alla klasser flyga eller är det bara Winged Elves? Vill gärna vara Berserker men vill också kunna flyga Är det bara jag som bara kan välja mellan delfi och oracle servrarna? Har jag missat något? JO men som jag skrev så ser jag ju inte den utan bara delphi och oracle. Hur får jag tillgång till det då? Måste jag ladda hem det igen? --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Blir det något lirande? Vilka är på, förresten? Jag får hem installationsfilen om ca 15 minuter. Sen ska det kanske patchas? Så om kanske 40 minuter är jag inne. Alla frågor under denna är frågor som besvarats tidigare men som ställdes på förra sidan. -- Jag skäms lite över att inte ha läst igenom ordentligt. Men det lilla jag läste förstod jag inte riktigt så därför tänkte jag att det var bäst att ställa frågorna rakt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Att pacha spelet tar mindre än 5min Sry att jag har inte varit med och spelat har varit desperat att leta efter mitt skivfodral till en skiva som ja fick med till mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Att pacha spelet tar mindre än 5min Sry att jag har inte varit med och spelat har varit desperat att leta efter mitt skivfodral till en skiva som ja fick med till mobilen. Inte för mig.. Rätt taskig uppkoppling. Men nu är det klart. Nick: Plaisir Human Blademaster Det känns bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Inte för mig.. Rätt taskig uppkoppling. Men nu är det klart. Nick: Plaisir Human Blademaster Det känns bra Hur lägger man till någon i sin vänlista, om det nu finns en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Snälla, dom flesta om inte alla frågor ni ställt har redans svarat på i tråden. Det är inte många sidor som behövs läsas igenom. Tyvärr finns inte min bild kvar där jag beskriv allt som syns på skärmen, men beskrivningarna finns kvar. Vissa kan man iaf förstå. Vännerlistan finns på Relations. Knappen med tre gröna gubbar nere till höger. (snabbknapp F) *edit* lvl 15, börjar komma ihåg mer och mer nu. Snart FB19 \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Snälla, dom flesta om inte alla frågor ni ställt har redans svarat på i tråden. Det är inte många sidor som behövs läsas igenom. Tyvärr finns inte min bild kvar där jag beskriv allt som syns på skärmen, men beskrivningarna finns kvar. Vissa kan man iaf förstå. Vännerlistan finns på Relations. Knappen med tre gröna gubbar nere till höger. (snabbknapp F) *edit* lvl 15, börjar komma ihåg mer och mer nu. Snart FB19 \o/ Nördar du PW igen! Med en Werefox... igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Blir väl att lira lite PW när ja kommer hem från PC City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Snälla, dom flesta om inte alla frågor ni ställt har redans svarat på i tråden. Det är inte många sidor som behövs läsas igenom. Tyvärr finns inte min bild kvar där jag beskriv allt som syns på skärmen, men beskrivningarna finns kvar. Vissa kan man iaf förstå. Vännerlistan finns på Relations. Knappen med tre gröna gubbar nere till höger. (snabbknapp F) *edit* lvl 15, börjar komma ihåg mer och mer nu. Snart FB19 \o/ Jag är lat. ' Spelar du på PWI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Hur lång tid tog det för er att installera klienten? För mig verkar det röra sig om två timmar. Normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Hur lång tid tog det för er att installera klienten? För mig verkar det röra sig om två timmar. Normalt? Det är en rätt seg installation ja. Men om du stänger ner lite andra program och ändrar prioritet på installationsprocessen så tjänar du några minuter iaf. Eller ganska många minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Det är en rätt seg installation ja. Men om du stänger ner lite andra program och ändrar prioritet på installationsprocessen så tjänar du några minuter iaf. Eller ganska många minuter. Will do Jag fick inget direkt svar på min fråga om hur pvp fungerade. Är det i realtid eller bara en trist animation som man knappt kan påverka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Fan vad segt det går för mig att spela :/ Tamefan ska jag spela i helgen! Sry har inte orkat kanske pga att jag har börjat med Oblivion^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Nördar du PW igen! Med en Werefox... igen? Ja, ja. Som jag sa tidigare. Jag väntar på PWEU och för att komma in i spelet igen drar jag en WF(Venomancer, vilket jävla namn) vilket jag kan ut och innantill. Körde ju en mage till lvl 26 men tröttnade för dom är värdelösa solo, men blir zomfg NEEDZOR vid 60 och zhen partys. Antagligen blir det en mage på PWEU, alt. en archer men jag tycker inte dom verkar tilltala mig. Sen är dom visst väldigt dyra i drift. WB/WR som tanks/puller behövs ju också, men är helt enkelt ingen hack'n'slashare i blodet. Priest går helt bort då jag är så jävla trött på att lira healer på alla spel. WR i hjärtat, men att spela solo till maxlvl känns tråkigt. Dock är dom bästa soloklass, pengarna växer på träd och dom kan soloa alla FB och HH för molders och mats till alla sorters grejer. Puller i FB/HH grupper, maim(20% mer skada på monster) i HH, Vigorswitch till tanks osv. Värdelösa i PvP hands down (exl. foxform full CON), saknar AoE så kommer aldrig få grinda i grupp, Medelskada(mindre än mage/archer, mer än wb/wr/pri), beroende av sitt pet(pet död = du död, garanterat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Att pacha spelet tar mindre än 5min Jadu, jag har patchat i c.a en timme nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Jadu, jag har patchat i c.a en timme nu Tog typ 6 minuter för mig om inte mindre. Redigerad 3 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Drog upp en WB till 9 igår och det var som jag befarade. Skillsystemet med melee är knasigt så det blir absolut inga WB/WR i PWEU. Ska dock skapa mig en ny WF idag och testa att köra med heavy armor, VIT/STR/DEX och foxform. Whish me luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Drog upp en WB till 9 igår och det var som jag befarade. Skillsystemet med melee är knasigt så det blir absolut inga WB/WR i PWEU. Ska dock skapa mig en ny WF idag och testa att köra med heavy armor, VIT/STR/DEX och foxform. Whish me luck. gl,bish. btw, kanske börjar lira när EU servrar landar. Redigerad 3 oktober, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 gl,bish. btw, kanske börjar lira när EU servrar landar. ty,bish. btw, det tycker jag låter som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts