Jump to content

Perfect World - MMORPG

Sniper
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken fråga?

Alla frågor under denna är frågor som besvarats tidigare men som ställdes på förra sidan.

--

Kan alla klasser flyga eller är det bara Winged Elves? Vill gärna vara Berserker men vill också kunna flyga :D

Är det bara jag som bara kan välja mellan delfi och oracle servrarna?

Har jag missat något?

JO men som jag skrev så ser jag ju inte den utan bara delphi och oracle.

Hur får jag tillgång till det då?

Måste jag ladda hem det igen?

---

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det något lirande? :D

Vilka är på, förresten?

Jag får hem installationsfilen om ca 15 minuter. Sen ska det kanske patchas?

Så om kanske 40 minuter är jag inne.

Alla frågor under denna är frågor som besvarats tidigare men som ställdes på förra sidan.

--

:P

Jag skäms lite över att inte ha läst igenom ordentligt. Men det lilla jag läste förstod jag inte riktigt så därför tänkte jag att det var bäst att ställa frågorna rakt ut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, dom flesta om inte alla frågor ni ställt har redans svarat på i tråden. Det är inte många sidor som behövs läsas igenom. Tyvärr finns inte min bild kvar där jag beskriv allt som syns på skärmen, men beskrivningarna finns kvar. Vissa kan man iaf förstå.

Vännerlistan finns på Relations. Knappen med tre gröna gubbar nere till höger. (snabbknapp F)

*edit*

lvl 15, börjar komma ihåg mer och mer nu. Snart FB19 \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, dom flesta om inte alla frågor ni ställt har redans svarat på i tråden. Det är inte många sidor som behövs läsas igenom. Tyvärr finns inte min bild kvar där jag beskriv allt som syns på skärmen, men beskrivningarna finns kvar. Vissa kan man iaf förstå.

Vännerlistan finns på Relations. Knappen med tre gröna gubbar nere till höger. (snabbknapp F)

*edit*

Nördar du PW igen!

Med en Werefox... igen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*edit*

Jag är lat. :D '

Spelar du på PWI?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tog det för er att installera klienten? För mig verkar det röra sig om två timmar. Normalt?

Det är en rätt seg installation ja. Men om du stänger ner lite andra program och ändrar prioritet på installationsprocessen så tjänar du några minuter iaf. Eller ganska många minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en rätt seg installation ja. Men om du stänger ner lite andra program och ändrar prioritet på installationsprocessen så tjänar du några minuter iaf. Eller ganska många minuter.

Will do :D

Jag fick inget direkt svar på min fråga om hur pvp fungerade. Är det i realtid eller bara en trist animation som man knappt kan påverka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nördar du PW igen!

Med en Werefox... igen? :o

Ja, ja.

Som jag sa tidigare. Jag väntar på PWEU och för att komma in i spelet igen drar jag en WF(Venomancer, vilket jävla namn) vilket jag kan ut och innantill.

Körde ju en mage till lvl 26 men tröttnade för dom är värdelösa solo, men blir zomfg NEEDZOR vid 60 och zhen partys. Antagligen blir det en mage på PWEU, alt. en archer men jag tycker inte dom verkar tilltala mig. Sen är dom visst väldigt dyra i drift. WB/WR som tanks/puller behövs ju också, men är helt enkelt ingen hack'n'slashare i blodet. Priest går helt bort då jag är så jävla trött på att lira healer på alla spel.

WR i hjärtat, men att spela solo till maxlvl känns tråkigt. Dock är dom bästa soloklass, pengarna växer på träd och dom kan soloa alla FB och HH för molders och mats till alla sorters grejer. Puller i FB/HH grupper, maim(20% mer skada på monster) i HH, Vigorswitch till tanks osv.

Värdelösa i PvP hands down (exl. foxform full CON), saknar AoE så kommer aldrig få grinda i grupp, Medelskada(mindre än mage/archer, mer än wb/wr/pri), beroende av sitt pet(pet död = du död, garanterat).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog upp en WB till 9 igår och det var som jag befarade. Skillsystemet med melee är knasigt så det blir absolut inga WB/WR i PWEU.

Ska dock skapa mig en ny WF idag och testa att köra med heavy armor, VIT/STR/DEX och foxform. Whish me luck.

gl,bish.

btw, kanske börjar lira när EU servrar landar.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor