StellHell Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Då är även jag registrerad och ska ta och installera spelet imorgon (det tar ju ett bra tag och klockan är mycket). Nu vet jag inte om det är mitt username eller nick jag ska skriva här så jag skriver båda: Username: ajaxwarrior Nick: devilhorns Hoppas att det är kul . Får man någon sorts tutorial i början eller? Ditt username är ditt inloggningsnamn, så det är helt ointressant för alla utom dig. Ditt nick är inte heller jätteintressant, då det enbart är ditt namn på forumen om jag förstått det rätt. Det som enbart är intressant för oss är ditt namn på dina framtida karaktärer. Eftersom du inte har installerat så har du antagligen inga karaktärer än. Ang, guide så är det guider under spelets gång. Varje gång du stöter på något nytt kommer guiden upp såvida du inte stänger av den. *edit* Drog igång lite smått på PWI medans jag väntar på PWEU. Fillan, lvl 7 Venomancer Jo, jag tog en till Werefox tillsvidare. Inget seriöst och dom är simpla att småspela på. Blir antagligen en Mage sen på PWEU, behöver en klass som är nödvändig i Zhenpartys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Hur skaffar man jobb? Gamemaster är hemma om 15min typ är på stan atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 (redigerad) Kan alla klasser flyga eller är det bara Winged Elves? Vill gärna vara Berserker men vill också kunna flyga Redigerad 1 oktober, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 (redigerad) Kan alla klasser flyga eller är det bara Winged Elves? Vill gärna vara Berserker men vill också kunna flyga Jag tror att alla klasser kan flyga. Fast alla utom Winged Elves måste köpa vingarna.. Är dock inte säker. Redigerad 1 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Kan alla klasser flyga eller är det bara Winged Elves? Vill gärna vara Berserker men vill också kunna flyga Med wing elf kan du flyga från lvl 0, med de andra kan man köpa till vingar vid lvl.. 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Då är även jag registrerad och ska ta och installera spelet imorgon (det tar ju ett bra tag och klockan är mycket). Nu vet jag inte om det är mitt username eller nick jag ska skriva här så jag skriver båda: Username: ajaxwarrior Nick: devilhorns Hoppas att det är kul . Får man någon sorts tutorial i början eller? Nja, det får man inte. Men man får lite basic uppdrag, så som "döda 10 lowlevel shit som dör på 2 slag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Wing Elf kan flyga från start medan alla andra klasser kan flyga från 20. Om ni tittar lite bakåt i tråden ser ni både mig och stell flygandes, trots att jag var Warrior och han Werefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Med wing elf kan du flyga från lvl 0, med de andra kan man köpa till vingar vid lvl.. 20? "Jag ska köpa vingar för pengarna" Låter ju härligt! Hur funkar det här med att slåss då? Är det som i RuneScape att man bara står och slår och slår och slår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Hur skaffar man jobb? Gamemaster är hemma om 15min typ är på stan atm Det undra jag med. Jag är hemma nu, and im not ready to play..Yet. Jag ska gå ut nu, men jag kommer hem lite senare. Vad sägs om att vi spelar vid 20-21? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Är det bara jag som bara kan välja mellan delfi och oracle servrarna? Har jag missat något? Vill ju gärna vara med och spela på samma ställe som ni spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Är det bara jag som bara kan välja mellan delfi och oracle servrarna? Har jag missat något? Vill ju gärna vara med och spela på samma ställe som ni spelar Du ska välja Lost City serven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Är det bara jag som bara kan välja mellan delfi och oracle servrarna? Har jag missat något? Vill ju gärna vara med och spela på samma ställe som ni spelar Det är PW-MY, som vi spelade förut. Nu spelar de flesta (alla?) på PWInternational Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Du ska välja Lost City serven. JO men som jag skrev så ser jag ju inte den utan bara delphi och oracle. Det är PW-MY, som vi spelade förut. Nu spelar de flesta (alla?) på PWInternational Hur får jag tillgång till det då? Måste jag ladda hem det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Ja ja tror du måste tanka deras client från PWInternational Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Ja ja tror du måste tanka deras client från PWInternational Det måste han. Hur blir det ikväll, skulle vi köra Tikki, och dom andra som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Det måste han. Hur blir det ikväll, skulle vi köra Tikki, och dom andra som vill spela? Skit också.. Ajja. Då får ni se mig spela om nån timme eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Dingade precis level 10, 5 levlar på 3 timmar... Jag är med och spelar, efter Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Dingade precis level 10, 5 levlar på 3 timmar... Jag är med och spelar, efter Idol. När slutar idol? Du lär dock pwns mig, är level 3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Samma frågor som ni ställer på denna sida har besvarats på sidan innan och den innan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Samma frågor som ni ställer på denna sida har besvarats på sidan innan och den innan den. Vilken fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts