StellHell Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ok, För det flög ut typ 3 H&M affärer ut och ett helt vapenlager med lite Kwik-E-Mart grejer ut från den där kravaten Jotack,det blir mycket skit.. Och ja, det mesta är just skit. Har man tur så får droppar det en 3* och har man sjukt mycket tur så kanske en Molder droppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Mjo... Har en fråga. Vilket är det snabbaste sättet att gå upp i level på? Är ju somsagt fortfarande på level 7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Mjo... Har en fråga. Vilket är det snabbaste sättet att gå upp i level på? Är ju somsagt fortfarande på level 7... Quests! -- Liten update... sitter på level 37 och har tröttnat lite. Har inte spelat på två dagar. Får se om jag får lite PW lust igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fint att alla har tröttnat.. Sitter på lvl 43 nu iaf, beställde 5mil gold och 40 cubi-golds igen.. Beroende av mycket cash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fint att alla har tröttnat.. Sitter på lvl 43 nu iaf, beställde 5mil gold och 40 cubi-golds igen.. Beroende av mycket cash! Jag har inte tröttnat.. Bara inte haft tid. Gick dock upp till lvl 20 inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fint att alla har tröttnat.. Sitter på lvl 43 nu iaf, beställde 5mil gold och 40 cubi-golds igen.. Beroende av mycket cash! Jag har tröttnat till stor del, spelar Guitar Hero nu, men jag kanske kommer tillbaka nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Bildupdate. Fixat lite nya 3*..Byxorna kostade mig 720k (3st Grade 6 soulstones.) Fett olyckligt att jag kommer byta ut dom snart. Så dom pengarna är lite ut i sjön. Fick dock ett sexigt lila glimmrande om rumpan.. Svärdet hittade jag nyss. Gillade det och skulle testa att plusa det. 6 Mirage stones tog det för att få den till +1, så jag kommer inte försöka mig på det igen förens jag hittar en Guld/Grön lvl 60+ igen. Liten inklippt bild på min Jaguar också för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Bildupdate. Fixat lite nya 3*..Byxorna kostade mig 720k (3st Grade 6 soulstones.) Fett olyckligt att jag kommer byta ut dom snart. Så dom pengarna är lite ut i sjön. Fick dock ett sexigt lila glimmrande om rumpan.. Svärdet hittade jag nyss. Gillade det och skulle testa att plusa det. 6 Mirage stones tog det för att få den till +1, så jag kommer inte försöka mig på det igen förens jag hittar en Guld/Grön lvl 60+ igen. Liten inklippt bild på min Jaguar också för övrigt. Verkar gp bra för dig ... Jag ska se om jag hinner spela något idag... Har inte spelat på länge men nu känner jag för detta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Orkar knappt lira längre. Level 16. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Har knappt lirat nåtog alls men hur får man typ djur..som man kan flyga/rida på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Har knappt lirat nåtog alls men hur får man typ djur..som man kan flyga/rida på? Flyga = lvl 40 Rida = lvl 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Flyga = lvl 40 Rida = lvl 50 Flyga = lvl 30 Rida = lvl 40 För flygning så finns det 1 mount som man får av en quest. Sen finns det 3 för varje ras i cashshop. För ridning finns det 2 lvl 40 och 2 lvl 60 mounts i cashshop, och 3(?) hästar man kan köpa av DragonQuest gubbarna med hjälp av Bronze/Silver Tablets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Flyga = lvl 30 Rida = lvl 40 För flygning så finns det 1 mount som man får av en quest. Sen finns det 3 för varje ras i cashshop. För ridning finns det 2 lvl 40 och 2 lvl 60 mounts i cashshop, och 3(?) hästar man kan köpa av DragonQuest gubbarna med hjälp av Bronze/Silver Tablets. Ajuste, det var så det var... Hur går det för dig nu då, Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ajuste, det var så det var... Hur går det för dig nu då, Stell? lvl 46 med 30%~ kvar till lvl 47. Problemet vid dessa lvlar är att questerna för en hel lvl ger mellan 20-50% exp (Detta inkluderar ALLA monster du dödar för questerna). Så varje gång du har lvlat så kör du dina quester + dagliga questen. Efter det har du mellan 80-50% av lvln kvar, som endast kan fås av grind eller att hjälpa folk med FB's (Och det är fan rare att man hittar någon). Funderar skarpt på att köpa exp-scrolls, men surt som det är så är jag ju WF så kommer aldrig sätta min fot i Zhenpartys och blir tvingat att soloa hela tiden. Jobbigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Spelar någon fortfarande? Vore fint med en update på hur det går för dig Stell. Själv ligger spelet på min hdd, men jag har inte orkat spela det sen jag slutade för typ 1 månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Spelar någon fortfarande? Vore fint med en update på hur det går för dig Stell. Själv ligger spelet på min hdd, men jag har inte orkat spela det sen jag slutade för typ 1 månad sen. lvl 52. Har inte lirat alls på några veckor nu, pga. tidsbrist och fuckat nät. Ska försöka fixa lvl 60 iaf någon gång, och skaffa mig ett grönt svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enkeps Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 jag spelar det jag e lvl 19 .. de e as kul. men kan ingen hjälpa mig lite de e ganska segt utan några svenskar. jag har fasnat på lvl 19 jag har inga mer quests att göra. ja heter enkeps på spelet me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Inga som spelar längre vad jag vet. Tröttnade vid lvl 52. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Provade att spela igen... Orkade spela 2 dagar sen tröttnade jag... Jag hann bli lvl 20 Redigerad 11 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Kan man inte ta bort sitt account på något sätt, hatar att veta att jag har ett account jag inte använder, har fan inte ens spelet installerat kvar på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts