Sniper Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Slöat. Helg utan mycket lir, så passade på lite idag när jag kom hem från kalas. Orkade mig upp till lvl 37. Tog lite bilder på EQ, men glömde screena min cloak jag köpte innan för 50k. +30HP grade5 så slängde i en +25HP Soulstone. <3 Liv utan att slösa Constitution! Dags att byta Staff? Den börjar väl kännas lite dålig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Dags att byta Staff? Den börjar väl kännas lite dålig nu? Har ett svärd vid lvl 39 som jag kommer byta med. Gjort det själv, 2star med +3const. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Några tips för framtiden? -------------- Jag måste tjäna ihop 5k ungefär... usch usch. Det går segt för lilla mig. Är snart lvl 11 by the way Wohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Några tips för framtiden? -------------- Jag måste tjäna ihop 5k ungefär... usch usch. Det går segt för lilla mig. Är snart lvl 11 by the way Wohoo Spara alla DQ items som droppar. Dom kan du sedan sälja för några tusen, styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hur lång tid tar det innan aktiveringsmailet kommer? Jag registrerade mig tidigare idag och det mailet har fortfarande inte kommit, alldeles nyss skickade jag efter ett nytt mail. Men inte heller det mailet har jag sett röken av. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hur lång tid tar det innan aktiveringsmailet kommer? Jag registrerade mig tidigare idag och det mailet har fortfarande inte kommit, alldeles nyss skickade jag efter ett nytt mail. Men inte heller det mailet har jag sett röken av. :/ Tittat i skräppostmappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Spara alla DQ items som droppar. Dom kan du sedan sälja för några tusen, styck. Höhö...DQ? Jag är inte så inne i MMORPG-världens uttryck och förkortningar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Tittat i skräppostmappen?? Finns ingen skräppostmapp på beffo. Edit: Vad fan, det fanns det visst det... Undrar hur många mail jag missat på grund av det. Redigerad 29 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Vad är Cubl-coin för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Vad är Cubl-coin för något 100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold. (Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold. (Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents) VA?? Vad var det jag såg då inne i spelet, man kunde köpa något som hette cubi-nånting för ca 89.000 (coins) styck ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold. (Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents) Okej tack för svar men det spelar ingen roll.. tröttnade väldigt fort. finns ingen gameplay value över huvud taget (imo). Perfect world my ass, mörda bugs och ha anime vapen som ser ut som om dem skulle vara gjorda för en jätte, nej tack, not my cup of tea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Är detta spel värt att börja med? är inte så där jätteinne på mmorpg, men lirade MU länge, och avskyr WoW. borde jag börja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Är detta spel värt att börja med? är inte så där jätteinne på mmorpg, men lirade MU länge, och avskyr WoW. borde jag börja då? Gillar du MU borde du gilla detta. @Joe Dirt: Ja, på AH kan du sälja dina Cubi-coins/gold. Bra sätt för dom med mycket cash IRL att fixa ingame cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Gillar du MU borde du gilla detta. @Joe Dirt: Ja, på AH kan du sälja dina Cubi-coins/gold. Bra sätt för dom med mycket cash IRL att fixa ingame cash. Får dra på spelet ett försök imorgon:) Vafan, man får inte använda hotmail i registreringen Redigerad 31 januari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Bleh, lvl 40.. Måste skaffa 250 mer culti, och vet i fan hur.. Körde också FB39, 3 bossar. Mittenbossen fuckar, så questen gick inte igenom. lvl 83'a snodde looten.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Bleh, lvl 40.. Måste skaffa 250 mer culti, och vet i fan hur.. Körde också FB39, 3 bossar. Mittenbossen fuckar, så questen gick inte igenom. lvl 83'a snodde looten.. -.- Släpper alla bossar mycket loot?? Jag körde FB19 och bossen släppte TONVIS med grejer! Riktigt lyxigt! Fick typ 3-4 st Lucky Ticket Synd bara att jag fick ointments Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Bara jag som inte kan kontakta servern? Båda två...server i plural..? Redigerad 31 januari, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Bara jag som inte kan kontakta servern? Båda två...server i plural..? Servrar, Servrarna. @Dirt: Såvida dom höglvlade som boostar inte får killing blow eller gör för mycket skada så ska bossarna droppa en jävla massa skit. Om dessa kriterier inte finns så droppas det bara guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Servrar, Servrarna. @Dirt: Såvida dom höglvlade som boostar inte får killing blow eller gör för mycket skada så ska bossarna droppa en jävla massa skit. Om dessa kriterier inte finns så droppas det bara guld. Ok, För det flög ut typ 3 H&M affärer ut och ett helt vapenlager med lite Kwik-E-Mart grejer ut från den där kravaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts