Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Bästa bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 SKA DET TA >9000 TIMMAR ATT INSTALLERA? HERREGUD. abort abooort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 fler har de där problemet. Ska tydligen komma en patch Cool, var hittar jag denna patch när den är ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Spelet är för lätt. Dvs, lär man sig användbara spams, så blir spelet på tok för lätt. Redigerad 25 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Cool, var hittar jag denna patch när den är ute? är inte så säkert på var, fast om du söker runt lite på google så tror jag att du kommer hitta sidan Ifall jag hittar sidan så kan jag skriva den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Vad fan, slutet sög. Slutbossen var tråkig och dessutom så insåg jag vem som skulle vara slutboss ungefär 6-8 uppdrag innan man slogs mot honom. Sen undrar jag Vad hände med systern och doktorn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Går det att utforska Manhattan utan att bli jagad hela tiden? Eller är det svärmar fienden runt en hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Köpte det äntligen. Inte för att det är något överdrivet bra spel, grafiken är utdaterad och fysiken är lite bängstyrd, men det är fan underhållande att kötta och freeroama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Köpte det äntligen. Inte för att det är något överdrivet bra spel, grafiken är utdaterad och fysiken är lite bängstyrd, men det är fan underhållande att kötta och freeroama! Så sant! Det är skitkul att bara springa runt och massakrera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Köpte spelet billigt för typ ett halvår sedan. Har bara spelat en gång. Borde jag ge det en andra chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Köpte spelet billigt för typ ett halvår sedan. Har bara spelat en gång. Borde jag ge det en andra chans? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Köpte spelet billigt för typ ett halvår sedan. Har bara spelat en gång. Borde jag ge det en andra chans? JA! Du vet inte vilken köttfest du missar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Så sant! Det är skitkul att bara springa runt och massakrera! Helt klart. Storyn är galet överhypad, uppdragen blir lite halvlätta och inte alls så som jag tänkt mig. Men det är fan ett bra köp ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 uppdragen blir lite halvlätta Vänta bara tills slutet av storyn. Då jävlar ska du få se på svåra uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Vänta bara tills slutet av storyn. Då jävlar ska du få se på svåra uppdrag! Vilka syftar du på? Jag hade inte några svårigheter igenom hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Vilka syftar du på? Jag hade inte några svårigheter igenom hela spelet. Minns speciellt ett uppdrag där en skitstor "mask" sticker upp ur gatan vid Times Square. Var helt omöjligt att besegra den tills jag kom på att man kan använda attackhelikoptrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hur gör man sån där spikar som kommer upp ur marken? Kommer ihåg att man typ gjorde vänsterklick och högerklick samtidigt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hur gör man sån där spikar som kommer upp ur marken? Kommer ihåg att man typ gjorde vänsterklick och högerklick samtidigt?! På PS3 trycker man bara på trekant, när man har "klorna". Det bör ju inte vara så mycket mer komplicerat på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hur gör man sån där spikar som kommer upp ur marken? Kommer ihåg att man typ gjorde vänsterklick och högerklick samtidigt?! Högerklick bara. Installerade precis spelet, har testat det en gång hemma hos kusinen för länge sedan. Försökte installera det på min dåtida dator men den klarade inte riktigt av det. Har spelat en liten bit och det är kul att glida omkring högt uppe bland husen för att sedan dimpa ned på gatan och slakta alla man ser, brutalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts