P-C Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Fråga till er som spelat: Kan man "förvandla" sig till vem som helst eller bara vissa personer? Alla förutom zombies. Det roligaste var nästan att cosplaya lite. Jag och min kompis absorberade en polis och lekte "Kenneth - the supercop" och en neger och körde "angry black guy". Grymt kul! Redigerad 14 juni, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Alla förutom zombies. Det roligaste var nästan att cosplaya lite. Jag och min kompis absorberade en polis och lekte "Kenneth - the supercop" och en neger och körde "angry black guy". Grymt kul! Hahaha! Man måste låta fanasin flöda ! Jag har läst att man kan göra lite militärgrejer om man tar över en officer. Gäller detta andra personer också? Typ att man kan göra polisgrejer om man ser ut som polis, eller sälja korv om man ser ut som korvgubbe Redigerad 15 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Hahaha! Man måste låta fanasin flöda ! Jag har läst att man kan göra lite militärgrejer om man tar över en officer. Gäller detta andra personer också? Typ att man kan göra polisgrejer om man ser ut som polis, eller sälja korv om man ser ut som korvgubbe Jag tycker att du ska sluta fråga så intensivt om alla spel och istället prova dig fram. Mycket roligare också. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Jag tycker att du ska sluta fråga så intensivt om alla spel och istället prova dig fram. Mycket roligare också. (: Har inte pengar just nu *suck*. Är bara väldigt intresserad. Tycker att det är kul att veta vad jag har att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 fulaste spelet på länge. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Vill ha Prototype till PC! Fast det funkar dåligt på min dator. http://www.youtube.com/watch?v=hnoUGPc2taM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Vote: Skit tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Köpte det till PS3 igår, tuuuungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Vote: Skit tråkigt. Vad var det du inte tyckte om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Vad var det du inte tyckte om? ALLA JÄVLA CUTSENER! FÖR I HELVETE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 ALLA JÄVLA CUTSENER! FÖR I HELVETE. De suger ja, därför skippar man dem. Jag är ganska långt nu tror jag. ~70 % av befolkningen är infekterade och det känns som spelet aldrig slutar. Börjar tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Lackar sönder. Har ominstallerat och testat det mesta, men mitt ljud är i high-pitch hela jävla tiden. Spelet flyter på som vanligt (tror jag iaf) men allt ljud går dubbelt så fort. Någon som vet hur man kan fixa detta? Blir svårt att hänga med i storyn, för jag pallar inte med subtitles. *edit* Hittade en lösning. Ändra ljudet till 48000hrz eller mindre. Hade min på 98000 eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Mitt spel flyter på fint i början, och blir ospelbart efter någon halvtimme, det bara hackar mer och mer. Vet inte om datorn blir överhettad, jag har inte orkat kolla än. Jävla cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Mitt spel flyter på fint i början, och blir ospelbart efter någon halvtimme, det bara hackar mer och mer. Vet inte om datorn blir överhettad, jag har inte orkat kolla än. Jävla cp. fler har de där problemet. Ska tydligen komma en patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Har spelat ett tag nu. Kändes som att jag aldrig skulle dö (nu kör jag visserligen på easy, men ändå) men så var det en snubbe som sköt en raket och då dog jag av någon anledning. Har kunnat ta typ, två tre raketer har jag för mig...strange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Uhm, ljudet fungerar inte för mig. Kommer fram en errorruta när jag startar spelet, där det står något i stil med "Du måste uppdatera till DirectX9". Problemet är att jag har DirectX10, så att uppdatera till dx9 känns inte alltför kul. Någon som har en trevligare lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Klarade ut spelet några minuter sedan. Sista bossen var FFFFFFFFFF speciellt när militären börjar attackera dig vid andra delen av fighten så det blir svårt att använda devastators. Typ, aj, sluta, jag hjälper er, era idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Uhm, ljudet fungerar inte för mig. Kommer fram en errorruta när jag startar spelet, där det står något i stil med "Du måste uppdatera till DirectX9". Problemet är att jag har DirectX10, så att uppdatera till dx9 känns inte alltför kul. Någon som har en trevligare lösning? Du snackar Windows Vista? Även om du installerar DirectX 9 så har du än kvar DirectX 10 då dessa 2 är så olika. Alltså, installerar du DirectX 9 så ersätter DET INTE DirectX 10 på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 SKA DET TA >9000 TIMMAR ATT INSTALLERA? HERREGUD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts