Shady_4_life Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Ja som ni ser på titlen så heter Spelet "Prototype" och är ett Action Spel typ som dem säger har en mkt djup story. inte bara att det är en djup story som lockade mig utan hela spel konceptet verkar hur jävla grymt som helst asså! du spelar som en Kille som är, typ bioniskt forsknings test på en människa eller något.. jag vet inte riktigt än men iaf, man är inte männsklig har jag kommit fram till och det coola är att du kan ta formen efter i stort sätt allt som du rört vid!! och om du t.ex behöver viktig information av någon person, ist för att "förhöra" honom så kan du döda han, och ta hans kropp och utseende, men det coola är att du får även personen minnen,skills ect.. det finns inte sååå överdrivet mkt info på detta än, det kommer till sommaren är det sagt! i videona här nedan så får du reda på mer, dom är bättre på att förklara CHECKA alla trailers helst nere ifrån och upp! Prototype Trailers/info Redigerad 13 januari, 2008 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Verkar ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 http://www.gametrailers.com/game/5383.html [post=0]http://www.gametrailers.com/game/5383.html[/post] fin länk http://www.gametrailers.com/game/5383.html Verkar vara ett riktigt grymt spel.. me want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 [post=0]http://www.gametrailers.com/game/5383.html[/post] fin länk http://www.gametrailers.com/game/5383.html Verkar vara ett riktigt grymt spel.. me want! what vad gick fel där???! se om ja kan fixa de då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Verkar bli ganska bra. Får följa framgången av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 ellerhur, detta verkar bli asgrymt och jag hittade det genom någon hemsida som va typ någons blogg eller nåt, han hade massa skumma saker där, och sen så såg jag det och sökte på gametrailers och blev helt facinerad av det Länken är fixad på första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) !!!!! !!!!! Grymt!!!!!!! Redigerad 13 januari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Hoppas det kommer stödja Pixel Shader 2.0 Annars ser det grymt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Alltså, jag gillade inledningen/inledningarna sjukt mycket. Det kändes djupt och sorgligt som Max Payne, men sen när han blev ett sorts monster tyckte jag det drog ner på allting. Men visst, alla kommer typ älska detta spel. Men jag ska nog bara prova och se om det är ngt att ha när det kommer ut. Men det ser lite lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Om det nu ska komma i sommar hoppas jag på ett demo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jag läste om detta i Super Play för några månader sen. Det verkar riktigt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Hur går det egentligen med det här spelet? Börjar ju längta.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Hur går det egentligen med det här spelet? Börjar ju längta.! Release Date: Q1/2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Jag kan inte med ord beskriva hur hypad jag är inför det här spelet! Free-roam, superkrafter, hela New York, antydan till en grym story etc etc! Det liknar The Darkness, ett spel som jag fulkomligt slukade, så det här blir nog grymt! Kan man få tag på serietidningen i Sverige? Merkky: Wikipedia säger iaf 12 Juni, inte så långt kvar! Redigerad 19 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) full intro trailer kommer ut den 15:e (12:e i usa)Juni!! defenitivt att köpa det. Redigerad 1 juni, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 full intro trailer kommer ut den 15:e (12:e i usa)Juni!! defenitivt att köpa det. Kommer det ett demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 vet inte, men du kan ju kolla på lite recensioner när det kommer ut och se vad du tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Har någon fått tag på spelet? kom ut idag har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts