k800i Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Hej. Jag har precis skaffat en sony ericsson k800i , men den e så tråkig. Någon som vet vart man kan ladda ner gratis teman till den? Jag har testat zedge.net men det funkar inte, för de e ju en engelsk sida och då vill det inte funka för mig <3<3<333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13790 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Skapade du ett Gtasajten konto som heter K800i för att skriva en tråd om K800i teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Skapade du ett Gtasajten konto som heter K800i för att skriva en tråd om K800i teman? Ja, vad är det med det? Du skapade ett konto som heter Alle090 för att skriva om olika spel med irriterade röd text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Ja, vad är det med det? Du skapade ett konto som heter Alle090 för att skriva om olika spel med irriterade röd text? Du skapade ett konto som heter Iwex som skriver som en störd liten fjolla och lever inget liv! ________________________________ www.myk800.lasyk.net Redigerad 13 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Du skapade ett konto som heter Iwex som skriver som en störd liten fjolla och lever inget liv! ________________________________ www.myk800.lasyk.net Försvinn troll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Du skapade ett konto som heter Iwex som skriver som en störd liten fjolla och lever inget liv! FAIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Du skapade ett konto som heter Iwex som skriver som en störd liten fjolla och lever inget liv! ________________________________ www.myk800.lasyk.net Vad hände med dig då? Tar du åt dig av vad jag skrev till Alle090? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
k800i Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Vad hände med dig då? Tar du åt dig av vad jag skrev till Alle090? men palla att ni ska hålla på på min Sluuuuta x] Shaffsa nån annan stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Vad hände med dig då? Tar du åt dig av vad jag skrev till Alle090? Kanske med tanke på att vi är goda vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Ja, vad är det med det? Du skapade ett konto som heter Alle090 för att skriva om olika spel med irriterade röd text? Nästan totalt fel.. 1. Mitt nman på kontot hette först Aler700 (Stavfel Xo) 2. Jag regestrerade mig för att jag ville prata om Gta spel i serien 3. Jag började inte med röd text förrens ett halvår efter regestreringen EDIT: Vad har den posten med Topicen att göra? Kanske med tanke på att vi är goda vänner OoorrRRRRaaaa!!! Förlåt för denna gigantiska OFFTOPIC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Kanske med tanke på att vi är goda vänner Du tror alltså att han inte kan stå upp för sig själv? Vilken polare du är då. Nästan totalt fel.. 1. Mitt nman på kontot hette först Aler700 (Stavfel Xo) 2. Jag regestrerade mig för att jag ville prata om Gta spel i serien 3. Jag började inte med röd text förrens ett halvår efter regestreringen EDIT: Vad har den posten med Topicen att göra? 1. Värre. Och det här är ungefär lika fult. 2. Nähääää. 3. Och det är fortfarande lika irriterande. :] Röd text är något man absolut inte använder i normala sammanhang om man ska vara exakt. Titlar - sure. Men löpande text så blir det bara irritation för ögonen. Ta er i sjärten och slicka rent. Fu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Nästan totalt fel.. 1. Mitt nman på kontot hette först Aler700 (Stavfel Xo) 2. Jag regestrerade mig för att jag ville prata om Gta spel i serien 3. Jag började inte med röd text förrens ett halvår efter regestreringen EDIT: Vad har den posten med Topicen att göra? OoorrRRRRaaaa!!! Förlåt för denna gigantiska OFFTOPIC!!! Inte för att vara en smartass eller något, men du registrerade dig 03. Posted on: Sep 6 2005, 11:10 då gjorde du ditt första inlägg med röd text. Det är mer än ett halvår i mina ögon, men vad vet jag. Fick bara G i matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Nästan totalt fel.. 1. Mitt nman på kontot hette först Aler700 (Stavfel Xo) 2. Jag regestrerade mig för att jag ville prata om Gta spel i serien 3. Jag började inte med röd text förrens ett halvår efter regestreringen EDIT: Vad har den posten med Topicen att göra? OoorrRRRRaaaa!!! Förlåt för denna gigantiska OFFTOPIC!!! 1. Ja .. Okej? 2. Viiiiiisst, va? 3. Det är fortfarande lika irriterande . -- http://www.google.se/search?hl=sv&q=k8...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Men vad trevligt att alla på forumet är sams för en gångs skull. (...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) 1. Ja .. Okej? 2. Viiiiiisst, va? 3. Det är fortfarande lika irriterande . Efter att två personer redan skrivit samma sak innan dig så känns det som du bara kopierat dom för att deras åsikter inte blivit ifrågasatta än. 1. Alle90, vad liknar det? - Ingen aning K800, vad liknar det? - K800i, mobil. Ser du skillnaden? 2. Varför registrerade du dig, iwe? 3. @ Alle90, kan inte säga så mycket mer än att röd text på vit bakrund skadar mina ögon @nor_adde Självklart, the GTAsajten spirit! Redigerad 14 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts