-SA- Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) I Verdant Bluffs, på gränsen till Los Santos (väldigt nära Los Santos International), finns det som en liten damm med en bänk vid. Jag va ute och körde min nya, stulna bil när jag märkte att det satt två personer på bänken. Efter att ha tvärnitat och hoppat ut så reste dom sig från bänken och gick ner i dammen, och dränkte sig själva! Kan märka ut på en karta vid begäran Hur som helst så har jag inte märkt av det här förut, å andra sidan har jag knappast undersökt det här området efter dammar och bänkar. Någon mer som har varit med om samma sak? Redigerad 13 januari, 2008 av -SA- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Det är en mycket känd 'händelse'. Ingen bugg, utan R* har grejjat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Det är en mycket känd 'händelse'. Ingen bugg, utan R* har grejjat det själv. Men har hört att det skulle vara så att dom gick ner från ett hustak och ramlade ner i havet, inte från en parkbänk och ner i en damm:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Men har hört att det skulle vara så att dom gick ner från ett hustak och ramlade ner i havet, inte från en parkbänk och ner i en damm:P Äsch, det är väl typ samma sak. Om dom verkligen gick in i vattnet och inte sprang så ska det vara tillgjort. Mer vet jag inte, länge sen jag spelade SA, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Äsch, det är väl typ samma sak. Om dom verkligen gick in i vattnet och inte sprang så ska det vara tillgjort. Mer vet jag inte, länge sen jag spelade SA, haha. Hah, okej, men det fanns fler bänkar med folk på, jag körde sönder bänkarna och 3 av 6 personer gick ner i vattnet, resterande tre satte sej i luften på ett annat ställe än där bänken satt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Finns ju en självmords fotograf. Han/hon tar ett kort och sen går ner och dränker sig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Finns ju en självmords fotograf. Han/hon tar ett kort och sen går ner och dränker sig själv! Aa, men det är ju i Red County (?), vid campingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Aa, men det är ju i Red County (?), vid campingen Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jepp Allt detta har r* medvetet lagt till, precis som dom medvetet laggt till uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Allt detta har r* medvetet lagt till, precis som dom medvetet har lagt till uppdrag. Fix'ed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Ni vet vid Palomino Creek där den trasiga träbron finns i första delen av SA..? Till vänster om den finns ju än nyare röd bro av stål. När jag åker över den röda bron med bil FRÅN Palomino Creek, då man har "Fishers Lagoon" på vänstra sida, så alltid efter typ 2 meter efter att ha kört över bron smäller det till under bilen så hela framändan av bilen flyger upp i luften. Är jag ensam om detta? Mycket störande sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Fixed Fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts