Voorhees93 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Tjena jag har fösökt att spela lite mulitplayer på SA(med SA-MP) men när jag ska spela så kan jag inte döda nån, enbart fienden kan döda mig. Detta gör mig helt galen och undrar vad jag gör för fel? Självklart är jag en noob.. Redigerad 12 januari, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tjena jag har fösökt att spela lite mulitplayer på SA(med SA-MP) men när jag ska spela så kan jag inte döda nån, enbart fienden kan döda mig. Detta gör mig helt galen och undrar vad jag gör för fel? Självklart är jag en noob.. 0. Byt till MTA:sa 1. kolla att du har ett vapen som kan skjuta + ammo 2. testa vapnet mot en vägg och se om du kommer några skott 3. kolla om du har rätt skjutknapp + siktaknapp 4. testa skjut mot stillastående saker först 5. lyssa att det kommer skott 6. testa att gå in på en annan server 7. motstådarna fuskar, fuska du med 8. Sikta met vänster musknapp mot en fiende och se och har att det kommer skott och att du träffar 9. Spela sa först så du kan vilka knappar man gör allting på 10. gå en datorkurs 11. BYT TILL MTA:SA 12. använd en dator 13. spela sa:mp (annars går det ej) 14. kolla inställningarna igen! 15. nu ska det nog gå att döda någon, ha en trevlig mördarhelg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 wtf tror du jag helt jävla inkompetent eller?? Jag använder mig av ett nytt program som jag aldrig använt förut och så dum förklarar du mig helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 wtf tror du jag helt jävla inkompetent eller?? Jag använder mig av ett nytt program som jag aldrig använt förut och så dum förklarar du mig helt På den server som detta fenomen framstår: 1. Vad ligger din ping på? 2. Hur många är på serven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 wtf tror du jag helt jävla inkompetent eller?? Jag använder mig av ett nytt program som jag aldrig använt förut och så dum förklarar du mig helt men några alternativ fungerar! Tex att testa på olika servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts