Sniper Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars Ska lira när jag kommer hem ikväll Nå, vad tyckte du om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 ska köpa detta på torsdag antagligen i 10 dagar. sen köper jag far cry 2 i 10dagar. sen om jag gillar något av dom så pass mkt att jag vill ha dom, så lämnar ja tillbaka FC2 och går till corestore och köper spelet jag vill ha där! POWER to CORESTORE!! Inte bara Corestore som har öppet köp i 10 dagar precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Nån mer som fått hem spelet idag? Håller just nu på med Chapter 3. Rätt kul. Redigerad 13 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 jag har spelet med ! e på chapter 3 nu typ, tror jag haha, aja, tycker de är ascoolt så ju, men man blir förbannad när man dör gång på gång ibland men annars diggar ja de fett... men om ja behåller de eller ej vet jag inte än.. får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Köper det imorgon i samband med att min bror ska boka GH:WT, Så vi får se om det blir att behålla eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Såg reklamen om ME såg inte så där jätte intressant ut men ska självklart testa det på PC när demot kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Är på bana 4 nu, kanonkul! Gillar det som fan. Man blir ofta stressad när helikoptern och "blues" jagar en, men underbart e det. Man kan fastna ibland på ställen, men inte så att man inte kommer förbi. Gäller bara att tänka lite och pröva nya vägar. Grafiken saknar lite antialiasing men annars är det riktigt snyggt. Redigerad 14 november, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 e på chapter 5 nu eller något.. börja spela om igår natt och spelade igenom 4 chapters på 2½timme typ... anledningen är att min kompis spelade på min profil mitt i så jag missade mkt av storyn vilket jag hatar att göra aja, måste säga att jag diggar spelet mer och mer.. men fortf. osäker på att de är värt dessa 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 700 spänn! Är du galen. 600 betalade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Tycker spelet är sjukt nice, enligt mig värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 700 spänn! Är du galen. 600 betalade jag. Tycker spelet är sjukt nice, enligt mig värt pengarna eftersom ja hade 10dagars öppet köp på de så spela inte priset mig någon roll. eftersom OM jag skulle vilja ha de så skulle ja ändå lämna tillbaka de där sedan köpa de på billigaste stället jag hittar de. tycker 600 oxå är för mkt för de... håller fast i min åsikt iaf.. storyn är mega kort asså. spelat igenom hela nu på mindre än 5 timmar.. de va roligt ju, men de sluta så fort tycker jag.. lite tunn story dessutom vet att de finns time trail och sådant med, men de är inte tillräckligt skoj för att vara värt dessa pengarna. köper de när ja hittar de mkt billigare om några månader väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Köpte det idag, skall spelas inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag köpte det för 250kr på Game häromdagen. Jag är nu på Chapter 7 och det är en riktig adrenalinkick! Ett riktigt bra spel med en skön spelidé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag köpte det för 250kr på Game häromdagen. Jag är nu på Chapter 7 och det är en riktig adrenalinkick! Ett riktigt bra spel med en skön spelidé! Hur fick du det så billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Hur fick du det så billigt? Han kanske böt in andra spel och fick det för 250kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Hur fick du det så billigt? Game's julkalender. Chapter 9 nu! När jag är klar med spelet ska jag nog lämna tillbaka det. Det har inte mycket omspeliningsvärde, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Game's julkalender. Chapter 9 nu! När jag är klar med spelet ska jag nog lämna tillbaka det. Det har inte mycket omspeliningsvärde, imo. Ja, och snäll som du var så noterade du mig om det, så jag kommer få spelet i julklapp och min mor behövde inte heller betala mer än 250 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Tror inte det är något för mig. Än så länge har det inte tilltalat mig alls. Känns för linjärt, engångs sak. Är för den delen inte så jätte förtjust i springa och hoppa spel där man typ smyger sig på fienden. Ifall att det kommer till PC kanske det blir att ladda ner demo åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Tror inte det är något för mig. Än så länge har det inte tilltalat mig alls. Känns för linjärt, engångs sak. Är för den delen inte så jätte förtjust i springa och hoppa spel där man typ smyger sig på fienden. Ifall att det kommer till PC kanske det blir att ladda ner demo åtminstonde. Det är inte så mycket smyga sig mot fiender, iaf inte än för mig, och jag är på chapter 6. Men springa och hoppa är det verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Jag har lyckats att smyga mig på fienden en gång Men jag satsar mer på att springa fram och ta en vakts vapen och skjuta ner resten. Det blev dock mycket värre när Project Icarus' specialstyrka introducerades -- Klarade precis spelet ! Redigerad 14 december, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts