Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 "RROD"-diskussionen är död och tråkig. Alla fanboys drar sig till RROD direkt, har ni inget annat att klaga på? Gud. Jo självklart det finns massa saker att klaga på med xbox men vi kanske inte ska göra det i denna tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Jo självklart det finns massa saker att klaga på med xbox men vi kanske inte ska göra det i denna tråden? Ja, klaga på en konsoll* när man inte ens använt den. OnT: Spelet är ju skit nice!, första parkour spelet jag kör. Redigerad 6 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Ja, klaga på en konsoll* när man inte ens använt den. OnT: Spelet är ju skit nice!, första parkour spelet jag kör. Hur vet du att jag inte har använt den? OnT: Trevligt spel men kommer ej skaffa det med tanka på att jag nog kommer tröttna på det väldigt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 "RROD"-diskussionen är död och tråkig. Alla fanboys drar sig till RROD direkt, har ni inget annat att klaga på? Gud. Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel. Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel. Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta. Det där går omöjligt att kalla fakta eftersom alla nyare versioner av 360 har fått mindre och mindre felprocent (=de gör något åt problemet). ---- Spelet känns rätt intressant, faktiskt. Lite rädd bara att det blir enformigt i längden, så jag tror att jag avvaktar med ett köp till en början iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 OFFTOPIC: Skapa en ny tråd där ni får argumentera om konsollerna istället för här Dåt blir ju allt ni säger ontopic... ONTOPIC: Någon mer än jag som blir jävligt förbannad att ME inte kommer till PC förrens Janurai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel. Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta. Palla klaga innan du ens haft ett, jag har fått RROD EN gång på tre år, varav den gången jag fick mitt RROD var pga blixtnedslag. (Notera att mitt Xbox var av första versionen som släpptes - dom som hade RROD problem mest). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 *suck* 4 dagar kvar till releasen men bara för konsoll. Vi med PC får vänta till 2009/01/08 Men OST måste jag fan införskaffa på releasedagen för konsoll! Några som kommer köpa detta spel på release? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 *suck* 4 dagar kvar till releasen men bara för konsoll. Vi med PC får vänta till 2009/01/08 Men OST måste jag fan införskaffa på releasedagen för konsoll! Några som kommer köpa detta spel på release? Nja, jag funderade på att boka spelet, men jag ångrade mig. SÅÅÅ himla kul är det faktist inte. *Väntar till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) *suck* 4 dagar kvar till releasen men bara för konsoll. Vi med PC får vänta till 2009/01/08 Men OST måste jag fan införskaffa på releasedagen för konsoll! Några som kommer köpa detta spel på release? Jag har bokat mitt från Webhallen. Redigerad 9 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Lirade demot och måste säga att det föll mig i smaken väldigt bra... En fråga dök dock upp i huvudet på mig, kommer det att vara freeroam och att du får gå o hämta uppdragen eller kommer det bara vara uppdrag efter uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Lirade demot och måste säga att det föll mig i smaken väldigt bra... En fråga dök dock upp i huvudet på mig, kommer det att vara freeroam och att du får gå o hämta uppdragen eller kommer det bara vara uppdrag efter uppdrag?? Linjära uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Linjära uppdrag. Gah! Det hade varit ett självklart köp om det varit freeroam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Gah! Det hade varit ett självklart köp om det varit freeroam Freeroam hade inte passat. Åh. Still Alive är så bra. Vill gärna se en officiell musikvideo från Lisa Miskovsky med klipp från spelet. Pga. att låten först hördes i kontakt med någonting som grafiskt är väldigt vitt så tycker jag att låten känns väldigt vit, på något sätt. Så ren och maffig och underbar. Om ni inte visste det så kan jag alltså säga att det är Lisa Miskovsky som "gjort" (skrivit texten och sjunger) theme-låten, och den heter Still Alive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Åh. Still Alive är så bra. Vill gärna se en officiell musikvideo från Lisa Miskovsky med klipp från spelet. Pga. att låten först hördes i kontakt med någonting som grafiskt är väldigt vitt så tycker jag att låten känns väldigt vit, på något sätt. Så ren och maffig och underbar. Om ni inte visste det så kan jag alltså säga att det är Lisa Miskovsky som "gjort" (skrivit texten och sjunger) theme-låten, och den heter Still Alive. Kan inget mer än hålla med, helt underbar låt. Och även i sig själv har ME ett bra soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars Ska lira när jag kommer hem ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Freeroam hade inte passat. Klart det hade, det skulle passat något extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Klart det hade, det skulle passat något extremt. Jag håller med.! Fan vad coolt det vore! Kanske ta sig upp och ner från marken vore lite overkill, men freeroam på hustaken vore jävligt chill. Tänk att coola spots man hade hittat! Redigerad 11 november, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag håller med.! Fan vad coolt det vore! Kanske ta sig upp och ner från marken vore lite overkill, men freeroam på hustaken vore jävligt chill. Tänk att coola spots man hade hittat! mm, de skulle verkligen passa! lite som assassin creed när man racade i städerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 ska köpa detta på torsdag antagligen i 10 dagar. sen köper jag far cry 2 i 10dagar. sen om jag gillar något av dom så pass mkt att jag vill ha dom, så lämnar ja tillbaka FC2 och går till corestore och köper spelet jag vill ha där! POWER to CORESTORE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts