Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 "okej" Sony väljer väl att göra så för att kompensera er stackars PS3ägare, eftersom PS3 suger så jävla enormt. Kan du utveckla det lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Kan du utveckla det lite? Okej. PS3 suger kuk. Ska jag utveckla lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Okej. PS3 suger kuk. Ska jag utveckla lite mer? Ja gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Ja gärna. Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Okej. PS3 suger kuk. Ska jag utveckla lite mer? Vem tycker inte om blowjobs? Redigerad 5 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Typisk reaktion av svartsjuka Xbox-ägare. Får samma reaktion av min brossa. Naivt att ens jämföra de 2 konsollerna. Sony är och har alltid varit ledande på spelmarknaden sedan Playstation kom ut. Se bara på Xbox och PS2. Xbox såldes under c:a 4 år i butik. Ps2 såldes i tio år. Det kom ut -98 om jag minns rätt. Och det är först i år som de utgår från sortimenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Typisk reaktion av svartsjuka Xbox-ägare. Får samma reaktion av min brossa. Naivt att ens jämföra de 2 konsollerna. Sony är och har alltid varit ledande på spelmarknaden sedan Playstation kom ut. Se bara på Xbox och PS2. Xbox såldes under c:a 4 år i butik. Ps2 såldes i tio år. Det kom ut -98 om jag minns rätt. Och det är först i år som de utgår från sortimenten. År 2000 tror jag den kom till Europa faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Playstation 2: Lanseringsdatum 4 mars 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Detta hör ju verkligen till spelet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Detta hör ju verkligen till spelet att göra. Startar som alltid, en ps3 fanboy ska skryta om att ps3:n är bättre och irritera alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Startar som alltid, en ps3 fanboy ska skryta om att ps3:n är bättre och irritera alla andra. Nej. Det startar som alltid med att en Xbot påstår att PS3an suger. Suger är ett starkt ord som inte alls passar in på PS3. Men nog om detta. Mirros's Edge var det, ja! Redigerad 5 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 98 eller 2000 potatis, pottatis... Faktum är att xbox såldes under betydligt kortara tid. Och det är alltid samma sak, xbox-ägarna överreagerar så fort man kritiserar konsollen. Istället för att acceptera fakta. Men det är sant som det är sagt att vi skall hålla oss ontopic. Ursäkta för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 98 eller 2000 potatis, pottatis... Faktum är att xbox såldes under betydligt kortara tid. Och det är alltid samma sak, xbox-ägarna överreagerar så fort man kritiserar konsollen. Istället för att acceptera fakta. Men det är sant som det är sagt att vi skall hålla oss ontopic. Ursäkta för min del... Den enda som har skrivit något om konsoller här är du... Morfar påpekade bara att du är en fanboi, på ett litet annorlunda sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nej. Det startar som alltid med att en Xbot påstår att PS3an suger. Suger är ett starkt ord som inte alls passar in på PS3. Men nog om detta. Mirros's Edge var det, ja! Där starta det. Varför ska han säga att ps3 får demot o onlineläge gratis? Onödigt. laugh.gif laugh.gif laugh.gif Stackars xbox-ägare... Vi PS3:are får minsan demos och onlineläge 4 free... tongue.gif tongue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Där starta det. Varför ska han säga att ps3 får demot o onlineläge gratis? Onödigt. Skulle jag ljuga menar du? Det var ingen kritik mot xboxen, det var ren fakta. Redigerad 5 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Exakt. Det är skillnad på ren fakta och påhitt som att PS3 suger. Själv tycker jag att M$ utnyttjar sina kunder så som de håller på. Demos ska finnas gratis samtidigt för ALLA. Inte bara för folk som betalar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) "Det va han som börja!!!" Redigerad 5 november, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Skulle jag ljuga menar du? Det var ingen kritik mot xboxen, det var ren fakta. Men varför, Vice? Du är 20+. Du borde väl vara tillräckligt mogen för att inse att det är ganska lame att tjafsa om vilken konsol som är bäst. Dessutom när du helt ur ingenstans slänger ur dig massa grejer som du inte kan mer om än det du läst om här på forumet i PS3-tråden. Redigerad 5 november, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) RROD nuff said... Tusentals Xbox ägare har fått skicka in sina Xbox på lagning och i många fall har dem inte kunnat lagas så dem får en helt ny bara för att den också ska brytas ner.... Din maskin ska inte dö, så enkelt är det. Sen att det är en bra maskin men grymma spel samt najsiga exklusiva spel är en annan femma. Redigerad 6 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 RROD nuff said... Tusentals Xbox ägare har fått skicka in sina Xbox på lagning och i många fall har dem inte kunnat lagas så dem får en helt ny bara för att den också ska brytas ner.... Din maskin ska inte dö, så enkelt är det. Sen att det är en bra maskin men grymma spel samt najsiga exklusiva spel är en annan femma. "RROD"-diskussionen är död och tråkig. Alla fanboys drar sig till RROD direkt, har ni inget annat att klaga på? Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts