Sniper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag HD/SD Ååååh! Ska bli ett köp direkt! Grafiken! MUSIKEN! Karaktären!! Någon som vet vilken musik det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Ååååh! Ska bli ett köp direkt! Grafiken! MUSIKEN! Karaktären!! Någon som vet vilken musik det var? Jag har för mig att det lät som sådan musik som låter. Du vet? Grafik: Njah. Att det ska vara så sterilt gör det fult, enligt mig. Ser ut som nyskapade legobitar (alltså helt kritvita, utan att några barnfingrar fått röra på dem med sina peta-i-näsan-fingrar). Musiken: Det låter väl lite trevligt. Man får (åtmindstonde jag får) en bra känsla i kroppen när man hör det. Det låter lite småmaffigt. Karaktären: Ja det verkar som om hon passar in i spelets handling och stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag har för mig att det lät som sådan musik som låter. Du vet? Grafik: Njah. Att det ska vara så sterilt gör det fult, enligt mig. Ser ut som nyskapade legobitar (alltså helt kritvita, utan att några barnfingrar fått röra på dem med sina peta-i-näsan-fingrar). Musiken: Det låter väl lite trevligt. Man får (åtmindstonde jag får) en bra känsla i kroppen när man hör det. Det låter lite småmaffigt. Karaktären: Ja det verkar som om hon passar in i spelets handling och stil. Musiken ger mig rysningar! Grafiken är vacker på sitt sätt. Det påminner om någon utopi fast inte så långt in i framtiden. Vackert! Jag är nöjd så länge det är SOLIGT! Tjejen. Hon verkar vara kines? Eller något sådant, åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Ser intressant ut. Skall definitivt provas när den tiden kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 hur är det, finns de ett datum släppt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 hur är det, finns de ett datum släppt? Edit: Release date: Late 2008 @ wiki. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Tydligen så är musiken.. http://www.on-mirrors-edge.com/forums/viewtopic.php?id=336 Hi Johnny, Great to hear that you like it – we like it too! The music is a part of the soundtrack for the game specifically commissioned by DICE, and produced by well-known music industry producers. It will be available closer to the launch of the game. Kind regards, DICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Inte helt omöjligt. Det såg grymt intressant ut i alla fall. Lite missnöjd med karaktären man är dock.. Fast skitbra med vapen! Förhoppningsvis är det bara pistoler, lätthanterliga och smidiga vapen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Är man tjejen i trailern eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Är man tjejen i trailern eller? Troligen, har ingen källa. Men jag utgår från trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Du kommer att spela den asiatiska tjejen. Intervjun avslöjar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Hoppas dom finputsar på grafikdetaljerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Ny grym trailer [youtube-old]KLwKMjUxvQQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Shit, det här kommer att bli BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ny grym trailer Nu blir man ju riktigt sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 http://www.picamatic.com/show/2008/10/18/12/27/1201363_250x188.gif Har kommit ut några nya trailers sedan senast post Run Story Trailer HD Story Trailer HD Sååååå Vilka kommer att köpa spelet/ införskaffa det? Själv är jag allt lite intresserad ändå, storyn verkar ha växt lite. dom tänker ju tillochmed göra en Comic om Mirros Edge. Så jag kommer nog införskaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Det jag har inte fattat om detta spel. Går det bara ut på att springa och hoppa från tak till tak? Eller går spelet ut på att man ska bara hoppa? Sen döda fiender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Det jag har inte fattat om detta spel. Går det bara ut på att springa och hoppa från tak till tak? Eller går spelet ut på att man ska bara hoppa? Sen döda fiender Man är en person som ska föra information från en plats till en annan tror jag. Sen finns det någon typ av fiende ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) BUMP! Tankade demot från PSN och spelet är ju hur skönt som helst. Rekomenderar starkt! Synd bara att man var tvungen att ha förhandsbokat spelet för att komma åt Time Trial. Edit: Råkade quota... Redigerad 30 oktober, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) BUMP! Tankade demot från PSN och spelet är ju hur skönt som helst. Rekomenderar starkt! Synd bara att man var tvungen att ha förhandsbokat spelet för att komma åt Time Trial. Edit: Råkade quota... Snackar du om ALLA platformer för att få Time Trail? eller bara konsol? Blir så jävla ARG när dom ger extra in-game material för dom som förhandsbokar Blit sugen man har inte PS3 EDIT: Får tanka på Xboxen då... Redigerad 30 oktober, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts