Alle090 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag HD/SD Detta spel är ju ett måste i sin samling sen, ser ju skit snyggt ut Undrar om det blir freeroam eller bara enligt en spel linje... EDIT: NY SIDA!! Redigerad 6 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag HD/SD omg! Ge mig spelet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 omg! Ge mig spelet nu! Svär det ser nästan för bra ut för att vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) omg! Ge mig spelet nu! Vem vill ha ett spel som inte äns är färdigt? Men spelet ser riktigt häftigt ut, kan säkert bli något. Redigerad 6 maj, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Klart ett spel man måste ha... Men som alle090 säger, är det freeroam i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vem vill ha ett spel som inte äns är färdigt? Men spelet ser riktigt häftigt ut, kan säkert bli något. Men du förstod vad jag menade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag HD/SD Någon som vet vad låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Någon som vet vad låten heter? Försökte också hitta låten, Googlade lite på 'Mirrors edge theme song' och liknande utan resultat. Kan vara en låt som dom gjort själva. Om du hittar namnet låt mig vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Försökte också hitta låten, Googlade lite på 'Mirrors edge theme song' och liknande utan resultat. Kan vara en låt som dom gjort själva. Om du hittar namnet låt mig vet! Testade med TrackID på mobilen, tyvärr utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 oj, detta kommar slå igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Det verkar ha en mycket djup handling nästan, jag är inponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Det verkar ha en mycket djup handling nästan, jag är inponerad! Imponerad* Tycker spelet känns ganska B, alldeles för tråkig design, en jävla massa filter som ska försöka få spelet se bättre ut, inga realtime reflektioner i fönster, kolla då hon springer över röret, det finns inte ens några reflektioner som matchar husen bakom. (ÄVEN fast spelet möjligtvis kan vara i tidigt stadie så ser det alldeles för tråkigt ut för att göra mig hype:ad.) Nej, blä. Känns ganska enformigt också, tror det blir skräp utav skiten. Förresten Merkky, hur ska du kunna tro att spelet har en mycket djup handling när du sett en gameplay trailer på en tjej som springer och hoppar över hustak? Redigerad 7 maj, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 omg, Dice fanboii inc. yadiyadiya.. Ok, läs vad MyStiC har skrivit och vänd på allt. Så tycker jag. (förutom filter/reflektioner, det är fakta) Förresten Merkky, hur ska du kunna tro att spelet har en mycket djup handling när du sett en gameplay trailer på en tjej som springer och hoppar över hustak? Man kan ju alltid tro att det är det. Få för sig. Om han nu baserar det på något han sett i trailern vet jag inte. Jag gör inte det iaf, jag tror lika mycket på en bra story som en dålig. Jag kommer absolut skaffa spelet, om systemkrav är rimliga. Det känns som något nytt, bland annat för att Dice har sagt att man inte kommer använda vapen i spelet som man gjort i tidigare fps-spel. Du plocka upp ett vapen och använder det, skjuter två fiender och kastar sedan bort det. Inte gå berserk och skjuta ner en hel armé á la Half Life 2/Call of Duty 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Man kan ju alltid tro att det är det. Få för sig. Om han nu baserar det på något han sett i trailern vet jag inte. Jag gör inte det iaf, jag tror lika mycket på en bra story som en dålig. Jag kommer absolut skaffa spelet, om systemkrav är rimliga. Det känns som något nytt, bland annat för att Dice har sagt att man inte kommer använda vapen i spelet som man gjort i tidigare fps-spel. Du plocka upp ett vapen och använder det, skjuter två fiender och kastar sedan bort det. Inte gå berserk och skjuta ner en hel armé á la Half Life 2/Call of Duty 4. System kraven kommer va i likhet med CoD4 sägs det. Detta pg.a att spelet även kommer ut på konsoll. Men det finns ju säkert extra saker för PC så att det kräver mer Synd att man inte fått veta mer om storyn, men om detta spel visar sig vara freeroam så kommer man nästan inte behöva en story. Måste säga ännu en gång att jag vill ha spelet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 System kraven kommer va i likhet med CoD4 sägs det. Detta pg.a att spelet även kommer ut på konsoll. Men det finns ju säkert extra saker för PC så att det kräver mer Synd att man inte fått veta mer om storyn, men om detta spel visar sig vara freeroam så kommer man nästan inte behöva en story. Måste säga ännu en gång att jag vill ha spelet nu Du kommer att tröttna väldigt snabbt utan en story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Får en känsla av att dom försöker fiska köpare som vill ha ett Le parkour-spel men som blir grundlurade. Visst, quinnan(åh vad trött jag är på att allt ska vara asiatiskt när det gäller smidighet) kommer såklart kunna utföra parkour på ett bra sätt som vi ser på videon men som ni ser mot slutet så är det bråk och vapen inblandat. Skiten kommer med största sannolikhet vara ett värdelöst actionspel med parkour som en liten sidogrej. Hon är antagligen lönnmördare eller så är hon förföljd av någon/t. Hon måste sen hävda sig och vem vill inte se en snärt asiat springa på hustak och döda folk. (fan vad klychigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Här förklaras ungefär vad storyn går ut på. HD/SD Redigerad 8 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jag bara fick den känslan av trailern, med musiken och liknande. Ursäkta mig för spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Får en känsla av att dom försöker fiska köpare som vill ha ett Le parkour-spel men som blir grundlurade. Visst, quinnan(åh vad trött jag är på att allt ska vara asiatiskt när det gäller smidighet) kommer såklart kunna utföra parkour på ett bra sätt som vi ser på videon men som ni ser mot slutet så är det bråk och vapen inblandat. Skiten kommer med största sannolikhet vara ett värdelöst actionspel med parkour som en liten sidogrej. Hon är antagligen lönnmördare eller så är hon förföljd av någon/t. Hon måste sen hävda sig och vem vill inte se en snärt asiat springa på hustak och döda folk. (fan vad klychigt) Dem vapen man ska skaffa är som i Condemned. du kan bara använda den ammon som är i vapnet så jag tror att det är mer fokus i parkour. Det som är kefft är att det inte är ett freeroam spel. utan det finns en väg att ta sig fram på men med olika val av byggnader och annat kims-krams att ta sig fram på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Här förklaras ungefär vad storyn går ut på. HD/SD Det är ju en sjukt bra ide. Do.c hörde jag honom säga: "It's not an open world game. But you will be enable to choose diffrent routes" FUCK!!!! Aja, Ser snyggt ut, tror ändå jag köper spelet vid release Vem har inte velat va en asiatisk tjej som heter fait och är grym på akrobatik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts