Alle090 Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 (redigerad) Gillade spelet starkt, men det story scenerna kunde ha varit bättre. Pratar lite om slutet Men älskar otroligt när man (Levek:Kate) ska upp för ett högt hus för att få tag på en sniper och ta ut polisbilen som Kate åker med. Huset före detta är hel otroligt härligt. EDIT: Nyyysssiiidaaaaa Redigerad 19 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Har precis börjat spela, kändes sjukt skönt i början där, gillar också spel där man bara har en pistol/inte så tunga vapen (är kär i pistoler, typ), men sedan fastnade jag lite frustrerande tidigt på uppdraget där man ska fly ut ur byggnaden där Kate hittade en känd snubbe död under mystiska omständigheter, hittade inte vägen ut helt enkelt. (tog ingen spoiler då det i princip var första uppdraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Har precis börjat spela, kändes sjukt skönt i början där, gillar också spel där man bara har en pistol/inte så tunga vapen (är kär i pistoler, typ), men sedan fastnade jag lite frustrerande tidigt på uppdraget där man ska fly ut ur byggnaden där Kate hittade en känd snubbe död under mystiska omständigheter, hittade inte vägen ut helt enkelt. (tog ingen spoiler då det i princip var första uppdraget) Finns väl nån knapp så man riktas i den rikting man ska. Löjligt användbart i såna tillfällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Finns väl nån knapp så man riktas i den rikting man ska. Löjligt användbart i såna tillfällen! Inte när den pekar helt konstigt upp åt helvete där det inte finns någonting. Hittade dock rätt precis för en sekund sedan, så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Kan man inte skapa flera profiler på ett login på datorn? Om det går, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Tittade omkring lite på PC-verisonen moddat till tredje persons perspektiv, och det såg ju fult nog ut att få mig att skratta ett par gånger, men när jag nu hittade den här filmen. Wow. Roligaste jag sätt på länge, inom alla kategorier. http://www.youtube.com/watch?v=fIUNss_-ceU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Haha, Jäkla headbanger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) bara för att jag ville vara först med HD Redigerad 8 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Den nya youtube plugin:en ÄGER STENHÅRT Nice Gizmo, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) bara för att jag ville vara först med HD Hahaha! Redigerad 8 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Den nya youtube plugin:en ÄGER STENHÅRT Nice Gizmo, nice! OMG SÅ SNYGGT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Blöh. Bump. Någon som har klarat spelet på hard utan att skjuta någon? Samlar achievments men har gjort det i fel ordning. Lär bli ett par frustrerande timmar det här : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Blöh. Bump. Någon som har klarat spelet på hard utan att skjuta någon? Samlar achievments men har gjort det i fel ordning. Lär bli ett par frustrerande timmar det här : > Körde första gången igenom det utan vapen på normal. Det var svårt nog på vissa ställen. Rekommenderar dig att bara köra på så. Jag har inte ännu kört det på hard, kom jag på nu. Men det lär inte vara några problem. Jag glömde nästan bort att man Kunde använda vapen ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Körde första gången igenom det utan vapen på normal. Det var svårt nog på vissa ställen. Rekommenderar dig att bara köra på så. Jag har inte ännu kört det på hard, kom jag på nu. Men det lär inte vara några problem. Jag glömde nästan bort att man Kunde använda vapen ibland. Är på båten nu och har kört utan vapen. Har jag klarat det såhär långt klarar jag nog resten med : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 KLAR! Det var inte speciellt svårt förutom de tre sista rummen med folk som skjöt på en, men skönt som fan att ha det gjort : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Körde demot igår. Gillade spelet. En fråga dock: Är alla banor lika korta som den första banan (den efter tränings-banan?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Körde demot igår. Gillade spelet. En fråga dock: Är alla banor lika korta som den första banan (den efter tränings-banan?) Nej. Många banor är mycket längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Nej. Många banor är mycket längre! ...och inte alls lika roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 (redigerad) Jag har nyss införskaffat det här spelet till PC, men jag har problem att köra det. Jag kommer till startmenyn och startar ett spel, sen hackar både ljud och bild. Vad är fe? Min dator: Microsoft Windows XP Home Edition AMD Athlon 64, 2,4 GHz (12 x 200) 3800+ NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB) 1 GB minne Edit: Problemet löst genom att avinstallera PhysX uppdateringen Redigerad 21 juli, 2009 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Hörde nyss temamusiken från detta spel. Känns så nostalgiskt på något sätt... jag måste spela det igen! Hur är spelet på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts