L_Voll Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Har inte hört något om detta spel tidigare, är inte så spelintresserad iofs, men hittade en intressant artikel idag med två screens. FZ.se Det verkar inte finnas så mycket information om detta spel, men det ska tydligen inte vara ett action spel av den vanliga typen, som man kanske kunde ha väntat sig. "Spelet är nämligen starkt inspirerat av parkour och kommer således kräva att du använder akrobatik och inte eldkraft om du vill överleva." kan man läsa i artikeln(och inte mycket mer). Kolla på bilderna. Husen ser ju skitsnygga och detaljerade ut. Och här är en bättre artikel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 DET är grafik, husen var ju skitfina! Verkar intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Gillar att det ser så rent ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Älskade hela konceptet i Freerunning till PS2 men det blev på tok för svårt efter ett tag. Det här ser intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 *Väntar på att Cyprez ska dregla ner tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Detta ser ju skit grymt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Lego? Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Fyfan vad snygga hus! Redigerad 13 januari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kan nog bli rätt bra, återstår att se när det kommer ut lite mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Blir nog ett toppenspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Har inte hört något om detta spel tidigare, är inte så spelintresserad iofs, men hittade en intressant artikel idag med två screens. FZ.se Det verkar inte finnas så mycket information om detta spel, men det ska tydligen inte vara ett action spel av den vanliga typen, som man kanske kunde ha väntat sig. "Spelet är nämligen starkt inspirerat av parkour och kommer således kräva att du använder akrobatik och inte eldkraft om du vill överleva." kan man läsa i artikeln(och inte mycket mer). Kolla på bilderna. Husen ser ju skitsnygga och detaljerade ut. Och här är en bättre artikel! Helvete vad det ser fint ut. Hoppas bara att det är Parkour och inte Freerunning. Media har förstört Parkour nog mycket och fått det till något helt annat än vad det är. Vet inte om det är bra eller dåligt att man skapar spel som Parkour.. Värnar väldigt mycket om just Parkour och vill att människor inte skall se det som media framställer det. Har aldrig testat något PK-spel trots min livsstil som traucer men funderar på att göra det. Rekomendera något spel? Redigerad 21 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Helvete vad det ser fint ut. Hoppas bara att det är Parkour och inte Freerunning. Media har förstört Parkour nog mycket och fått det till något helt annat än vad det är. Vet inte om det är bra eller dåligt att man skapar spel som Parkour.. Värnar väldigt mycket om just Parkour och vill att människor inte skall se det som media framställer det. Har aldrig testat något PK-spel trots min livsstil som traucer men funderar på att göra det. Rekomendera något spel? Tror inte att det finns något direkt "Parkour-spel", men finns nog några få freerunning-spel. Redigerad 21 januari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tror inte att det finns något direkt "Parkour-spel", men finns nog några få freerunning-spel. Då ska man inte skriva att det är ett Parkour-spel heller. Det är just det som jag stör mig på. Det är skillnad på Parkour och freerunning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Då ska man inte skriva att det är ett Parkour-spel heller. Det är just det som jag stör mig på. Det är skillnad på Parkour och freerunning. Vem har sagt att vad är ett parkour spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Vem har sagt att vad är ett parkour spel? Ett Parkour-spel är ett spel där man ''utövar'' Parkour. Om man inte gör det så är det inte Parkour, därav är har titeln fel namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Ett Parkour-spel är ett spel där man ''utövar'' Parkour. Om man inte gör det så är det inte Parkour, därav är har titeln fel namn. Är du dum i huvudet? Det står "Parkour?". Det finns ingen fakta om spelet. Det är en gissning. Håll käft nu och sluta kladda ner tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Är du dum i huvudet? Det står "Parkour?". Det finns ingen fakta om spelet. Det är en gissning. Håll käft nu och sluta kladda ner tråden. I mitt första inlägg antydde jag att jag hoppas att inte spelet blandar ihop/förvärnger Parkour. Resten av mina inlägg var svar på någon annans. För övrigt har jag skrivit och inte talat till dig. Ironiskt nog är det du som inte håller dig till ämnet genom att påpeka detta. Det jag och JSHC har skrivit har med ämnet att göra. Anser du att jag kladdar ner tråden gör du det lika bra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 I mitt första inlägg antydde jag att jag hoppas att inte spelet blandar ihop/förvärnger Parkour. Resten av mina inlägg var svar på någon annans. För övrigt har jag skrivit och inte talat till dig. Ironiskt nog är det du som inte håller dig till ämnet genom att påpeka detta. Det jag och JSHC har skrivit har med ämnet att göra. Anser du att jag kladdar ner tråden gör du det lika bra själv. Gör någon ett Parkour-spel som heter eller antyder att det är just Parkour det gäller om så tar nog spelutvecklarna reda på fakta innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Gör någon ett Parkour-spel som heter eller antyder att det är just Parkour det gäller om så tar nog spelutvecklarna reda på fakta innan. Det är just det jag är orolig för. För att vara helt ärlig är det extremt många som förväxlar Parkour och Freerunning. Vi får vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag HD/SD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts