Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 undersökning: har du mafia som favo spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 självklart, vilket annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Varje gång jag ser screens från Mafia blir jag lika sugen på att spela, men innan mitt Mafia kommer funka måste jag installera mitt nya grafikkort som jag fick för två månader sedan , och innan jag kan göra det måste jag lämna in datorn på reparation(fläkten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 valle-balle:ja blir tokig om ja inte får spela mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 vill bara säga att du måste skriva ditt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 snälla kan nån skriva sitt svar!!!! ja spricker av nyficken-het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 snälla kan nån skriva sitt svar!!!! ja spricker av nyficken-het Det ger dig ingen rätt att spamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 vad e de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 bortsett från uppdragen (som är väldigt välgjorda) så suger mafia för det är SKITMÅNGA buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 spamma? skriva onödiga inlägg tex: dfgkjgpoia eller nåt sånt det kan vara onödiga pollar onödiga topicar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 bortsett från uppdragen (som är väldigt välgjorda) så suger mafia för det är SKITMÅNGA buggar Som vilka då??? Den enda bug som jag har sett är att om taket är lite trasigt så kan Tommys huvud peta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kolla denna topic stora tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 men va f*n de går ju inte att se bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 ok jag kanske tog i men skriv bara vad ni tycker om mafia sågas el rekomenderas så e vi kvitt ok?!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 ok jag kanske tog i men skriv bara vad ni tycker om mafia sågas el rekomenderas så e vi kvitt ok?!!! :"> jag tycker man blir trött på det efter att man klarat ut det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 nja. Mafia är inte mitt favo spel..det är Quake 3 just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 mitt favospel är Nigtfire för tillfället men om ni fårgar om en vecka så e det nog nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 mit favvospel e nog bf, vietcong eller toca racedriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 nu e det generals som e favospelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag spelar inte heller så mycke bara för att jag fastnat i "visiting rich people" (kolla min tråd och hjälp mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts