ZcruweN Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Hej! Jag kollade i Portal tråden och såg det där med gratis grejen där man fick Portal, HL2DM, HL2LC och det där andra spelet anyways. Jag har problem med uppstarten av spelet. Jag kan starta upp spelet, filmen kommer upp med valves märke, Loading skärmen kommer fram i c.a 1 sek men sen blir allting svart. Jag kan typ tabba ur spelet, om jag tabbar kommer menyn fram men om jag försöker öppna t.ex en msn ruta så öppnas den inte, öppnar jag aktivitetshanteraren så står det Svarar inte på HL2. Jag har ju kört Portal på den här burken, TF2 och vanliga Hl2 såklart utan problem förut. Så vad kan skapa detta problem? Jag har testat att avinstallerat och installerat spelet men utan framgång redan, såå Help bitte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 HL2DM kräver original HL2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) HL2DM kräver original HL2. Det där var ju väldigt meningsfullt, att skicka ut HL2DM när det inte ens kan fungera Problem solved, det var jag som hade för bråttom med att starta spelet helt enkelt. Redigerad 11 januari, 2008 av ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 I just did what the OP said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts