D.E Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Hej! Finns det något officiellt rekord för hur fort någon har spelat igenom storyn på SA? Själv klarade jag det på drygt 3 dagar aktivt spelande, men en kompis påstår att hans kompis klarat det på 17 timmar, över 90%. Vad är WR och ljuger han? Tack på förhand D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hej! Finns det något officiellt rekord för hur fort någon har spelat igenom storyn på SA? Själv klarade jag det på drygt 3 dagar aktivt spelande, men en kompis påstår att hans kompis klarat det på 17 timmar, över 90%. Vad är WR och ljuger han? Tack på förhand D.E jag skulle tro att han faktiskt har kunnat göra det! Det är bara att kolla hur många timmer man spelat spelet. men 90% låter lite väl mycket men bara storyn går ganska fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Med tanke på att storyn utgör runt 60-70 (möjligtvis mindre) % låter det där rimligt. Världsrekord finns väl knappast, men jag kan tro att den som snabbast klarat ut det har spelat det på runt 9-12 timmar. Jag tror inte det skulle vara en omöjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts