skarin Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 jo jag satt och splade sa:mp och min dator började lagga och startade om sig själv och nu är skärmen sne(som att den ligger på siden). vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Sätt en bok eller något under så att den inte blir sne längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Det finns ett gäng knappar på själva skärmen, använd dem till att justera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 jag har testat.men jag hittar ingen sån knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) jo jag satt och splade sa:mp och min dator började lagga och startade om sig själv och nu är skärmen sne(som att den ligger på siden). vad ska jag göra? Testa ctrl+alt+någon piltangent. En gång råkade jag vrida min skräm på det viset. Den blev upp och ner. Men det fungerar kanske inte, för jag har aldrig lyckats göra om det. Redigerad 11 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Är det CRT? för isf så borde du ha inställningar för bildposition. LCDskärmar har det fixerat så att det är perfekt från början så det behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts