eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 En av mina närme vänners acc. och lösen fanns på den där listan, haha! Denna information får hon betala i natura. Inte på listan som jag postade, såvida du inte dekryptade den. Nåväl, om nu någon vill veta så är det såhär man läser av raderna. ID;Efternamn;Förnamn;Registrerad mail;Användarnamn;Lösenordet i hash. (Säger man så? "Lösenordet i hash"?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (Säger man så? "Lösenordet i hash"?) Yes. Jag ringde min bror och sade till honom att säga till sin vän (som han var hos vid den tidpunkten) att byta lösenord. Varken jag eller min bror har råkat ut för något. Stabilt. Hon sade att hon var så glad att hon skulle ge mig vild sex. SHOULD I TAP THAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kommer någon ihåg vilka det var på sajten som körde med "tar hon den i 2:an" skämten för en tid sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kommer någon ihåg vilka det var på sajten som körde med "tar hon den i 2:an" skämten för en tid sedan? Jacker, vad jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Kommer någon ihåg vilka det var på sajten som körde med "tar hon den i 2:an" skämten för en tid sedan? Jacker, vad jag minns. + hela Flashback. "Jag tar den i 2:an!/Tar du den i 2:an?/ Hon tar den i 2:an!" är Flashbacks signum som dom lämnar på de mail och grejor (bilddagböcker) de hackat, typ. Redigerad 12 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 + hela Flashback. "Jag tar den i 2:an!/Tar du den i 2:an?/ Hon tar den i 2:an!" är Flashbacks signum som dom lämnar på de mail och grejor (bilddagböcker) de hackat, typ. Det förklarar isåfall det hela, någon random flashbackare som varit i farten. Tycker bara att det är skumt att just min bland tusentals andra ska råka ut för det... så mistänkte att det kunde/kan ha varit någon som jag känner till som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tycker det är förjävligt att dem gjorde så här på BDB. Och jag fan också lite besviken på bdb på grund av deras idiot säkerhet. Förövrigt så tog det inte heller så långt tid att knäcka Hasherna så lösenorden finns ju på nätet men dem flesta har väl bytt nu vid det här laget. Ibland undrar man hur dem lyckas. Det verkar som om dem har ddosat sidan och sedan tagit databasen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Lol snälla. Det är ju inte flashback som hackar. Själva sidan/forumet i sig har inget med intrången att göra mer än att det är tillåtet att diskutera på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Lol snälla. Det är ju inte flashback som hackar. Själva sidan/forumet i sig har inget med intrången att göra mer än att det är tillåtet att diskutera på deras sida. Nej, nej. Dock var det otaliga flashback:are som knäckte hasherna sen så att dom kom åt lösenord till just mails och bilddagböcker, men själva hackningen ligger dom inte bakom. Tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag drar alltid på smilbanden när jag läser om någon skitsida som blivit hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Är nog däremot inte helt omöjligt att användare på flashback gjorde detta, då det trots allt är ett av de större forumen i Sverige (största?) Nänä, aldrig trott det var fb, som gjort det. Redigerad 12 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ja det är klart att de är medlemar på flashback. Men för det är det inte flashback ni ska skylla på. Det skulle vara som att skylla på gtasajtens forum för att någon medlem här begår mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ja det är klart att de är medlemar på flashback. Men för det är det inte flashback ni ska skylla på. Det skulle vara som att skylla på gtasajtens forum för att någon medlem här begår mord. Det är ju det politikerna skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Det är ju det politikerna skulle göra. Är vi politiker då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Är nog däremot inte helt omöjligt att användare på flashback gjorde detta, då det trots allt är ett av de större forumen i Sverige (största?) http://rankings.big-boards.com/?filter=all,SE (Förresten, kolla tolfteplatsen. (Fas om jag minns rätt så har 'vi' legat på åttondeplats förut)) Edit: Ledsen för offtopic men: http://rankings.big-boards.com/?filter=all,SE&sort=ratio Redigerad 12 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) http://rankings.big-boards.com/?filter=all,SE (Förresten, kolla tolfteplatsen. (Fas om jag minns rätt så har 'vi' legat på åttondeplats förut)) Edit: Ledsen för offtopic men: http://rankings.big-boards.com/?filter=all,SE&sort=ratio http://rankings.big-boards.com/?filter=all,SE&sort=ratio Här ligger vi minsan tvåa. Edit: Sen är jag också. Edit igen: Om vi tar och raderar ett par konton så kan vi nog knipa förstaplatsen. Redigerad 12 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kan tänkta mig att fragbite kan konkurrera med flashback dock, i antal medlemar/posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Är vi politiker då? Vissa kanske är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Är vi politiker då? Mycket lättare att skylla på en hel community än bara en person var det jag försökte få fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Vissa kanske är? Haha, de flesta har inte ens gått ur skolan och de som har är till en stor del inne på sitt första jobb, känns inte direkt som någon av de är någon politiker direkt. Såvida du inte pratar om dessa frivillighetssakerna som finns inom politiken. Mycket lättare att skylla på en hel community än bara en person var det jag försökte få fram. Men det är inte rätt. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts