Mordos Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Inte alla medlemmar som fanns med i de filer som fanns länkade till på FB Ändå säker, inget har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Må Flashback bli hackat någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Typ, Sveriges största community? Jag har ingen källa på föregående påstående, men den har fler aktiva användare än Lunarstorm. Var det ett svar på min fråga? Det hjälpte i alla fall inte mig att förstå varför någon vill, som du själv sade: "läsa "Lisa, 15 år":s hotmail-inbox " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Var det ett svar på min fråga? Det hjälpte i alla fall inte mig att förstå varför någon vill, som du själv sade: "läsa "Lisa, 15 år":s hotmail-inbox " Det finns ju även vuxna som är medlemmar på bilddagboken, de kan ha väldigt mycket mer intressanta mail än vad tjejer och killar i lägre tonår har. Själv har jag kollat runt på 8 sidor sammanlagt, jag och alla mina släktingar samt de flesta kompisar jag orkat söka på har klarat sig. Redigerad 11 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Det finns ju även vuxna som är medlemmar på bilddagboken, de kan ha väldigt mycket mer intressanta mail än vad tjejer och killar i lägre tonår har. Jojo, det kan hända att det finns lite intressant info i några medlemmars inbox. Dock består större delen av medlemmarna av tonåringar, nog måste det väl finnas bättre sidor om det är något av värde man vill åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Det anses väl som en 'merit' att ha hackat Sveriges största community, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Var det ett svar på min fråga? Det hjälpte i alla fall inte mig att förstå varför någon vill, som du själv sade: "läsa "Lisa, 15 år":s hotmail-inbox " Jag kommer aldrig förstå hacker-mentaliteten, men på en sådans 'CV' ser det bra ut att ha hackat Sveriges största ungdomssajt. edit: vad Tweak sade :] Redigerad 11 januari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Det anses väl som en 'merit' att ha hackat Sveriges största community, antar jag. Jag kommer aldrig förstå hacker-mentaliteten, men på en sådans 'CV' ser det bra ut att ha hackat Sveriges största ungdomssajt. Jag är helt enkelt inte hacker-material Men det har ni såklart rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 edit: vad Tweak sade :] Oj, har det gått så långt att ni blandar ihop oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade. Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor. http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva. O rly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 O rly. ? Ya rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 ? Ya rly? Oj, såg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Oj, har det gått så långt att ni blandar ihop oss? Ugh; uppenbarligen. Hemskt ledsen! Ska inte hända igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade. Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor. http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva. Tack, ska kolla upp folk jag känner och förvarna dem om man hittar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade. Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor. http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva. Är alla namnen random utplacerade, eller finns det något system, eftersom jag kollar fan inte igenom 46.000~ namn för att hitta mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Är alla namnen random utplacerade, eller finns det något system, eftersom jag kollar fan inte igenom 46.000~ namn för att hitta mig själv... Ctrl + F? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Är alla namnen random utplacerade, eller finns det något system, eftersom jag kollar fan inte igenom 46.000~ namn för att hitta mig själv... Sök. Ctrl + F. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 En av mina närme vänners acc. och lösen fanns på den där listan, haha! Denna information får hon betala i natura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Ctrl + F? wub u d00d. n u 2 nor_addz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts