Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Det är delvis sant. Det finns många fall där muslimer (för den delen andra invandrare) som har klagat. Jag gemförde med att det var en rektor som icke var Svensk som förbjöd Nationalsången. Visa några stycken. Och bevara vårt svenska språk bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Visa några stycken. Och bevara vårt svenska språk bättre. Ja, jag tänker då inte leta upp dessa länkar åt dig. Eftersom du tydligen är intresserad kan du Google om det. Det står i allafall lite på Bara Bröst om just ''muslimen och badhuset''. Edit: Det finns inte ett enda stav- eller grammatikfel. Redigerad 12 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ja, jag tänker då inte leta upp dessa länkar åt dig. Eftersom du tydligen är intresserad kan du Google om det. Det står i allafall lite på Bara Bröst om just ''muslimen och badhuset''. Edit: Det finns inte ett enda stav- eller grammatikfel. Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset. Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset. Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig. Fast du inledde å andra sidan en mening med "och" i din förra post, det är inte att rekomendera. Nu hoppas jag att ni hittar mina fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Konstigt nog så säger ni att en kvinnas bröst är så sexuellt laddat. Detta gäller dock inte mödrar och systrar. Varför? (Ja, nu räknar vi bort dom som är inne på incest) Om ni är på stranden med er morsa/syrra och dom solar topless så är det inget med det. Om däremot kvinnan till höger om dig tar av sig sin top så ligger du och gömmer ståndet ner i sanden. Kolla vilka som kommer vilja ta avstånd från topen helt. Mammor och åter mammor. Alternativt flator. Det är inga 15-20 åriga singlar som har kommit med förslaget. Dessa kommer med största sannolikhet ha kvar sina topar tills dom blir småbarnsföräldrar. Bröst är sexuellt laddat säger ni. Visst är det så, men detta ska ju egentligen enbart vara sexuellt med eran partner. Är man då singel så blir det ju vissa komplikationer, då din partners bröst således inte finns till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Fast du inledde å andra sidan en mening med "och" i din förra post, det är inte att rekomendera. Nu hoppas jag att ni hittar mina fel. Jag skiter i stavningen egentligen, men om han är så stolt över Sverige, vår nationalsång och våra badhus borde han ju även göra det svenska språket rättvisa. Du stavade fel på rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag skiter i stavningen egentligen, men om han är så stolt över Sverige, vår nationalsång och våra badhus borde han ju även göra det svenska språket rättvisa. Du stavade fel på rekommendera. Ja, jag förstod dig. Men du avslutade så nedlåtande så jag kunde inte låta bli. Ja titt, vilket slarvfel. Bättre lycka nästa gång säger jag till mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ja, jag förstod dig. Men du avslutade så nedlåtande så jag kunde inte låta bli. Ja titt, vilket slarvfel. Bättre lycka nästa gång säger jag till mig själv. Man är ju fruktansvärt dålig om man har tre fel i en text, och när någon påpekar det ändå inte upptäcker det, och börjar argumentera mot personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Man är ju fruktansvärt dålig om man har tre fel i en text, och när någon påpekar det ändå inte upptäcker det, och börjar argumentera mot personen. Ja, jag försökte inte försvara honom på något vis, jag tycker lika illa om honom som du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag frågade om muslimen och skolavslutningen/nationalsången. Inte om muslimen och badhuset. Svensk ska vara med litet s. Nationalsången med litet n. Och jämför stavas jämför, inte gemför. Du är dålig. Men jag stavar svensk med stort S. Skriver även I istället för i. Du är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Men jag stavar svensk med stort S. Skriver även I istället för i. Du är dålig. Något borde ha sig ett rejält prat med din svensklärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Okej. Vad grundar du det på? Jag grundar det på nedanstående. Säg till om jag misstolkat dig. Jag menar jag, som är svart, ser en kvinnas rumpa som mer attraktiv än hennes bröst. Jag kanske bara gör det för att normen för svarta säger att vi ska digga göttar och därför har jag i mitt undermedvetna gjort det valet. Precis som "ni vita svenskar" har fått det intutat i er att ni ska gilla bröst. Vad jag vet finns det ingen norm som säger att svarta ska föredra rumpor framför bröst och varför vita svenskar föredrar bröst framför rumpor. Det låter helt absurt. I så fall är jag själv neger då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Något borde ha sig ett rejält prat med din svensklärare. Varför? om jag endå har bestämt mig för att skriva på ett speciellt så är det... Onödigt. Redigerad 12 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Varför? Om jag endå har bestämt mig för att skriva på ett speciellt så är det... Onödigt. ändå* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 ändå* Ändå* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ändå* BUUUUUUURNED! -- Äh, låt kärringarna ta av sig BH:n om dom nu vill det. Jag simmar ändå inte i simhallar eller vad det nu var dom skulle få göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ändå* Man har inte stor bokstav på ett ord mitt i en mening, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 skribbs långa text och bilder på bara bröst Jag ser fram emot den dag då människan åter är mentalt fri att visa sig nakna för varandra publikt! På vintern så måste man ju ha kläder på grund av kyla, men du tycker att alla ska gå runt nakna när vädret tillåter, och att ingen ska bry sig om det? Bara så jag får en kortfattad sammanfattning av din åsikt. Har inte så mycket mer att tillägga än att jag själv ligger närmast L_Volls uttalande här: Jag bryr mig inte direkt. Fast det vore kanske lite synd om den sexuella spänningen som finns kring bröst skulle försvinna eftersom jag gillar den, men det lär väl inte hända under min livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Man har inte stor bokstav på ett ord mitt i en mening, idiot. Det var inte en mening, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Det var inte en mening, idiot. Vad kallar du: "Varför? Om jag endå har bestämt mig för att skriva på ett speciellt så är det... Onödigt." då? Kukhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts