svamp i skogen Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 jag behöver hjälp med fraps, jag ser dem där siffrorna i hörnen men filmar den redan då eller måste man trycka på nån speciell knapp? och sen, hur får man filmen sparad, är det en annan knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 jag behöver hjälp med fraps, jag ser dem där siffrorna i hörnen men filmar den redan då eller måste man trycka på nån speciell knapp? och sen, hur får man filmen sparad, är det en annan knapp? 1. Siffrorna i hörnet mäter din FPS och visar vilken FPS som filmen spelas in i. Ju högre ju bättre.. 2. Man kan själv välja vilken knapp som ska starta/stoppa inspelningen. Tror att det är F9 som defult 3. Alla filmer spara i den mappen du ställer in i fraps. Som defult så sparas det i Fraps mappen. Filmen sparas under tiden du spelar in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 jag behöver hjälp med fraps, jag ser dem där siffrorna i hörnen men filmar den redan då eller måste man trycka på nån speciell knapp? och sen, hur får man filmen sparad, är det en annan knapp? Är siffrorna gula så spelar du inte in. Är de röda så spelar du in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 11 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Är siffrorna gula så spelar du inte in. Är de röda så spelar du in. men nu slutar den spela in av sig själv. då måste jag ju trycka på knappen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 men nu slutar den spela in av sig själv. då måste jag ju trycka på knappen hela tiden. Har du gratisversionen så kan du bara spela in i 30 sekunder åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts