Addepladde Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hej. Jag ska nu på måndag hålla i en musikuppvärmning, men jag lyckas inte hitta några bra låtar till det. Det ska vara en kom-igång-låt, en pulshöjande låt och en rörlighetslåt (stretching och liknande). Det ska vara vissa BPM (beats per minut) på varje låt. Kom-igång-låten ska vara 96-120 BPM, den pulshöjande ca 130 och rörlighetslåten ska vara ungefär 80-100 BPM. Om ni inte vet hur många BPM en låt har behöver ni inte skriva det, ni kan tipsa ändå. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Fel forum . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Fel forum . Whoops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Musik, film och grafik ja. Låter den här vara en egen tråd istället för att hänvisa till Jag söker namnet till...-tråden, då det är bättre att ta alla förslag här istället för att fylla den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Bra Topp3! Min pappa är idrottslärare, kan höra med honom senare om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Bra Topp3! Min pappa är idrottslärare, kan höra med honom senare om jag orkar. Skulle vara evigt tacksam om du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Oasis - Mourning Glory är najs att jogga till iallafall. Kan bero på att jag gillar låten iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 U2 - Vertigo Säger jag endast för att jag lyssnar på den. Nej men allvarligt, skulle själv tycka den är fantastisk att jogga runt till. Hur stavar man till morning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Oasis - Mourning Glory är najs att jogga till iallafall. Kan bero på att jag gillar låten iofs. Jo, sörjande stolthet är najs att jogga till iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Britney Spears - Gimme More Ola - Nathalie Space Jam Theme Sen så brukar några roliga låtar åsså funka, typ piff o puff themet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts