Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Vad ger det för fördelar mot en router? Måste datorn vara igång för att agera brygga? Ingen direkt fördel, Jag slipper dra ännu en kabel upp till mitt rum . Men ja, datorn måste vara igång tyvärr.. Men det är som sagt den enda andledningen som man skulle tänka sig att brygga. För att skapa en slags switch så att andra enheter i närheten kan få internet. Itsället för att dra kablar direct till routern... @RavenE Hittar inte så mycket om "Nvidia Nf6100-400 / 405", Skulle du kunna kolla med CPU-z eller nåt sådant program? Redigerad 10 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hittar inte så mycket om "Nvidia Nf6100-400 / 405", Skulle du kunna kolla med CPU-z eller nåt sådant program? Behövs inte, jag hittade drivrutinerna på moderkorts-skivan! Tack för all hjälp i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 så det lossnade väl något. Nätverkskortet kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Dom som vill ha mer än 1 nätverkskort. Så som jag @Agent47 Hur ska han veta vilket nätverkskort han har på sitt moderkort? Oj visste inte om att det satt nätverkskort i moderkortet i vissa datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts