XaaR Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hej! Jag vill köra MTA:DM nu när det har kommit ut. MEN om jag gör några ändring, så fungerar inte ändringarna i San Andreas. Det som det gäller på är främst Kontrollinställningarna så att jag bara kan ha default. Jag kör det på Windows Vista. Och inga idiotsvar som att köra med standardinställningarna eller byta till XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hej! Jag vill köra MTA:DM nu när det har kommit ut. MEN om jag gör några ändring, så fungerar inte ändringarna i San Andreas. Det som det gäller på är främst Kontrollinställningarna så att jag bara kan ha default. Jag kör det på Windows Vista. Och inga idiotsvar som att köra med standardinställningarna eller byta till XP. Pröva att starta det utan MTA och ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 10 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ja, det är så jag gör. Man kan inte ändra direkt från MTA och när jag ändrar i GTA direkt så ändras det inte i MTA. Men upplösningen ändras i MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ja, det är så jag gör. Man kan inte ändra direkt från MTA och när jag ändrar i GTA direkt så ändras det inte i MTA. Men upplösningen ändras i MTA. Då har MTA en egen setting fil då Eller? flytta filen: Mina dokument\GTA San Andreas User Files\gta_sa.set Eller döp om den. den filen innehåller alla dina inställningar. Utan den så skapar Gta Sa en ny där alla inställningar är på defult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts