Hew Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) 1. Bästa tecknade: Simpsons kanske, vet inte. 2. Bästa komedi: Shaun of the Dead 3. Bästa sportfilm: Million Dollar Baby 4. Bästa rysare: pass 5. Bästa äventyrsfilm: Den tidigare Star Wars-trilogin 6. Bästa fantasyfilm: LOTR-filmerna 7. Bästa thriller: The Prestige 8. Bästa kärleksfilm: Atonement/Eternal Sunshine of the Spotless Mind 9. Bästa dramafilm: Freedom Writers/Hotel Rwanda 10. Bästa familjefilm: Bridge of Terabithia Redigerad 12 januari, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 THE WARRIORS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) 1. Bästa tecknade - The Jungle book 2. Bästa komedi - Groundhogs day 3. Bästa sport film - Le Mans 4. Bästa rysare - The Shining 5. Bästa äventyrs film - Indiana Jones 1 6. Bästa Fantasy film - Dawn of the Dead 7. Bästa Thriller - Bullitt 8. Bästa Kärleks film - A walk to remember 9. Bästa Drama film - Taxi Driver 10. Bästa Familje film - Robin Hood (Disney) 11. Bästa Action film - Reservoir Dogs 12. Bästa film någonsin - The Godfather *Edit* Detta är inte dom bästa genom tiderna, men mina favoriter i kategorierna... typ.. Redigerad 12 januari, 2008 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 THE WARRIORS Bästa Action? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Alla monty python samt ace ventura ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Bästa Action? Svårt att kategorisera en film som the Warriors. Ser det som en blandning mellan action, spänning och drama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Svårt att kategorisera en film som the Warriors. Ser det som en blandning mellan action, spänning och drama. Jag tror inte spänning är en genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Alltså, The Warriors. Vilken jävla smörja. Varför älskar vissa personer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Jag tror inte spänning är en genre. Kanske inte . Har för mig att det finns en genre som heter spänning men jag kan ha fel. The Dude: För att den är bra så klart. Vissa av oss kan hitta lite budskap i den vet du Redigerad 15 januari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Kanske inte . Har för mig att det finns en genre som heter spänning men jag kan ha fel. The Dude: För att den är bra så klart. Vissa av oss kan hitta lite budskap i den vet du Du är så djup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 The Dude: För att den är bra så klart. Vissa av oss kan hitta lite budskap i den vet du Åh, förklara vilka budskap filmen har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 The Warriors är ungefär lika djup som Fight Club är ytlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Fight Club är ytlig. Sätt dig på min näve ditt slaskyngel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Sätt dig på min näve ditt slaskyngel. Jag tror du missförstog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag tror du missförstog mig Hemliga meddelanden? Nej. Kan icke vara som så. Det måste vara en diss. Jag ska cutta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts