tomaten Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Hallå där era landkrabbor!!! Jo tänkte kolla med er vilken som är den allra bästa Filmen genom tiderna Här har ni era kategorier att välja bland ´ 1. Bästa tecknade 2. Bästa komedi 3. Bästa sport film 4. Bästa rysare 5. Bästa äventyrs film 6. Bästa Fantasy film ( t.ex. Star wars) 7. Bästa Thriller 8. Bästa Kärleks film 9. Bästa Drama film 10. Bästa Familje film Ta nu o säg vilken som är bäst i följande kategorier Tills dess ha bäst/// Tomaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 vette fan, menar du fjolårets filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Äsch, Star Wars är sci-fi. Sagan om Ringen är fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 jag menar alla filmer som gått genom årerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 1. Bästa tecknade 2. Bästa komedi 3. Bästa sport film 4. Bästa rysare 5. Bästa äventyrs film 6. Bästa Fantasy film ( t.ex. Star wars) 7. Bästa Thriller 8. Bästa Kärleks film 9. Bästa Drama film 10. Bästa Familje film 1. Bästa tecknade 2. Bästa komedi 3. Bästa sportfilm 4. Bästa rysare 5. Bästa äventyrsfilm 6. Bästa fantasyfilm 7. Bästa thriller 8. Bästa kärleksfilm 9. Bästa dramafilm 10. Bästa familjefilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Ey len jag ska taggish och knylla din mamma fadtar dy, din schlyna! Redigerad 9 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Hallå där din sötvattenspirat! Försök anpassa dig till vedertagen praxis vad gäller att starta en tråd samt lär dig behärska elementära svenska skrivregler. Tills dess ha bäst///Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 2. Bästa komedi Napoleon Dynamite. Hallå där din sötvattenspirat! Försök anpassa dig till vedertagen praxis vad gäller att starta en tråd samt lär dig behärska elementära svenska skrivregler. Tills dess ha bäst///Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Bästa tecknade: Skönheten & Odjuret (skiter i vad ni säger, den är kult!) Bästa komedi: How High Bästa sportfilm: Bästa rysare: Bästa äventyrsfilm: Bästa fantasyfilm: Sagan Om Ringen Bästa thriller: The Game Bästa kärleksfilm: True Romance Bästa dramafilm: Den Gröna Milen Bästa familjefilm: Redigerad 9 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 1. Djungelboken 2. Mr.Bean 3. 4. The Shining 5. 6. Sagan Om Ringen 7. Man On Fire 8. 9. Jägarna 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 1. Random Kalle Anka-film mellan 50 och 70-talet 2. Hot Shots 2 3. Örnnästet 4. Stalingrad 5. Hjältarna från Telemarken 6. Tillbaka till framtiden 7. Out of time 8. Top gun 9. A clockwork orange 10. Kalle Anka firar jul har varit oseriös på några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 1. Bästa tecknade - Kommer inte på någon! 2. Bästa komedi - "50 first dates" 3. Bästa sportfilm - "Happy Gilmore" 4. Bästa rysare - "The Messengers" 5. Bästa äventyrs film - Kommer inte på någon! 6. Bästa Fantasyfilm - Kommer inte på någon! 7. Bästa Thriller - "Saw triologin" 8. Bästa Kärleksfilm - Kommer inte på någon! 9. Bästa Dramafilm - "8Mile" 10. Bästa Familjefilm - Kommer inte på någon! 11. Bästa "Sann historia"film - "Gridiron Gang" 12. Bästa Animerade - "Ice Age" eller "Finding Nemo" (svenska versionerna då!) 13. Bästa Action - "I am Legend" om ni nog ser så har jag lagt till 3 egna kategorier (11-13) säg va ni vill om mitt val, men detta är vad ja kom på för varje katigori nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 American History X är väl drama? Röstar på den där, bästa filmen som gjorts någonsin, alla kategorier. Enligt mig såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) American History X är väl drama? Röstar på den där, bästa filmen som gjorts någonsin, alla kategorier. Enligt mig såklart. hur fan kunde jag glömma den!!! okej, så den är bästa i alla kategorier enligt dig? så American History X är enligt dig en tecknad- komedi- sports- rysare- äventyrs- fantasy- triller- kärleks- drama- familje- sann historia- animerad- action-film??? Wooow såfall!! Redigerad 10 januari, 2008 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Bästa tecknade: Aristocats Bästa komedi: Ace Ventura Bästa sportfilm: Green Street Hooligans om det räknas Bästa rysare: The Cube Bästa äventyrsfilm: Indiana Jones Bästa fantasyfilm: Sagan Om Ringen Bästa thriller: Leon Bästa kärleksfilm: Du har mail Bästa dramafilm: Den gröna milen Bästa familjefilm: Aristocats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 1. Bästa tecknade: Rattatouille 2. Bästa komedi: - 3. Bästa sportfilm: Green Street Hooligans 4. Bästa rysare: Saw II 5. Bästa äventyrsfilm: - 6. Bästa fantasyfilm: - 7. Bästa thriller: The Bourne Identity 8. Bästa kärleksfilm: What Women Want 9. Bästa dramafilm: Crash 10. Bästa familjefilm:- Alltså, det är svårt att bara så här ta någon, men det är typ så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 hur fan kunde jag glömma den!!! okej, så den är bästa i alla kategorier enligt dig? så American History X är enligt dig en tecknad- komedi- sports- rysare- äventyrs- fantasy- triller- kärleks- drama- familje- sann historia- animerad- action-film??? Wooow såfall!! Du suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) 1. Bästa tecknade : Lejonkungen 2. Bästa komedi : Dumb & Dumber 3. Bästa sport film : Space Jam 4. Bästa rysare : The Grudge 5. Bästa äventyrs film : Pirates of the Carribean 6. Bästa Fantasy film : LOTR-Trilogin 7. Bästa Thriller : Kommer inte på nån, sorry. 8. Bästa Kärleks film : The Notebook 9. Bästa Drama film : Kukebo och Runkis. 10. Bästa Familje film : Jag, Ernst och den levande penisen. Egen tillagd kategori : 11 : Bästa Sci-Fi film : Starwars Trilogin. Redigerad 11 januari, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 1. Bästa tecknade - Kommer inte på någon! 2. Bästa komedi - "50 first dates" 3. Bästa sportfilm - "Happy Gilmore" 4. Bästa rysare - "The Messengers" 5. Bästa äventyrs film - Kommer inte på någon! 6. Bästa Fantasyfilm - Kommer inte på någon! 7. Bästa Thriller - "Saw triologin" 8. Bästa Kärleksfilm - Kommer inte på någon! 9. Bästa Dramafilm - "8Mile" 10. Bästa Familjefilm - Kommer inte på någon! 11. Bästa "Sann historia"film - "Gridiron Gang" 12. Bästa Animerade - "Ice Age" eller "Finding Nemo" (svenska versionerna då!) 13. Bästa Action - "I am Legend" om ni nog ser så har jag lagt till 3 egna kategorier (11-13) säg va ni vill om mitt val, men detta är vad ja kom på för varje katigori nu 1. Bästa tecknade : Lejonkungen 2. Bästa komedi : Dumb & Dumber 3. Bästa sport film : Space Jam 4. Bästa rysare : The Grudge 5. Bästa äventyrs film : Pirates of the Carribean 6. Bästa Fantasy film : LOTR-Trilogin 7. Bästa Thriller : Kommer inte på nån, sorry. 8. Bästa Kärleks film : The Notebook 9. Bästa Drama film : Kukebo och Runkis. 10. Bästa Familje film : Jag, Ernst och den levande penisen. Egen tillagd kategori : 14 : Bästa Sci-Fi film : Starwars Trilogin. Fix'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Haha, fan va alla bryr sig om stav fel samt sär skrivning.. Säg, varför det är så viktigt att stava rätt? å säg fan inte rätt ska va rätt. (heheh undrar om något tokigt troll kommer göra det HÖHÖ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts