tomaten Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Tjena Tjena !!! Jo tänkte kolla med er vilka ni tycker är dom allra bästa tv spels konsolerna genom tiderna.? Skriv allt från dom första till dom nyaste som exempelvis : sega megadrive till x-box 360 Tills des ha bäst// Tomaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Aww, söt! Playstation 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Playstation 2. No doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Återinför 13- årsgränsen och höj den sedan till 15, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Fel forum ditt nöt. Kan inte svara riktigt då jag bara haft PSP och PS3. Men jag vill minnas att N64 var schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Men jens ditt arsel! den här topicen ska ligga under SPEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 okej sorry fel forum men kan den som e modd att flytta denna tråd till spel forumet PLEASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 N64 eller 8-bits... Svårt o bestämma mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Tjena Tjena !!! Jo tänkte kolla med er vilka ni tycker är dom allra bästa tv spels konsolerna genom tiderna.? Skriv allt från dom första till dom nyaste som exempelvis : sega megadrive till x-box 360 Tills des ha bäst// Tomaten Aww, söt! Playstation 1! OK! Playstation 2. No doubt. OK! PS2. OK! N64 eller 8-bits... Svårt o bestämma mig.. OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Folk här har inte spelat tillräckligt många för att ha argument för sina val som är intressanta att läsa. Kommer bli en tråkig tråd, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Folk här har inte spelat tillräckligt många för att ha argument för sina val som är intressanta att läsa. Kommer bli en tråkig tråd, tyvärr. Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 OK! OK! OK! OK! Jag tycker nog Playstation 1. Sega Mega Drive var också grymt... OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 1: Nintendo 64 En konsol som gav mig en otrolig massa nöje. Perfect Dark, Goldeneye, Zelda: OOT, Pilotwings 64, Mario 64. 2: Sega Dreamcast Segas sista konsol var asbra. Shenmue, Shenmue II, Dead or Alive 2, Sega GT, Metropolis Street Racer. Så himla bra spel, synd att jag inte hade den med online... 3: Gamecube En trevlig bekantskap som givit många glada timmar. Tyvärr saknade den vettiga FPS, till skillnad från sin föregångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Nintendo 64! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vad vet du om det? Läs allas svar så ser man det? ...eller också är de bara tråkiga nog att inte skriva något ordentligt, då gör det ju detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Playstation2 hands down... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Gamla konsoller är överskattade. Men jag röstar nog ändå på N64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Gamla konsoller är överskattade. Men jag röstar nog ändå på N64. Sant, alla vet ju att det är vilka spel konsollen har som gör konsollen bra, (sålänge det är playstation) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Läs allas svar så ser man det? ...eller också är de bara tråkiga nog att inte skriva något ordentligt, då gör det ju detsamma. Jag kan ju bara tala för mig själv så here it goes: Jag har spelat sen låååångt tillbaks tror att vi köpte första 8-bitarn 93-94 nångång om det är möjligt. Länge sen i varje fall.. Så jo jag har spelat tillräckligt länge för att kunna argumentera för mitt val. MEN jag orkar inte! Topicen är förövrigt jävligt onödig då iofs har du ju rätt i... Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts