_EmiL_ Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag fick i uppgift att fixa fram en dator åt min kusin på 13 år. Han skulle bara spela cs och kanske ibland BF:2. Så min fråga till er är : duger denna dator åt det? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=332713 Tack för snabba svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Inget grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Inget grafikkort. Zomg. Rekomendera gärna ett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Zomg. Rekomendera gärna ett.... X1950GT Verkar passa prisklassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts