SilentViper Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Finns det nån Data log så man kan kolla när datan var uppstartad senast och vad som ahr gjorts på datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Förlåt! Det var fel program plus att jag vet inte vad det andra programmet hette... Redigerad 9 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 man kan i alla fall kolla hur länge datorn varit på. De kan du se genom att gå in på Nätverksanslutningar och dubbelklickar på lokalt nätverk. Då borde du se hur länge datorn har varit ansluten till intrenet. Detta brukar stämma men om datorn tappar kontakten med internet kanske denna nollställs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Nej asså söker nån Data log som man kan se när datorn startades upp senast. Tex om ja startar upp datan vid 11.50 så ska det stå nåt att Datan startades 11.15 nåt sånt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Nej asså söker nån Data log som man kan se när datorn startades upp senast. Tex om ja startar upp datan vid 11.50 så ska det stå nåt att Datan startades 11.15 nåt sånt typ. Varför ska det stå att datorn startades 11.15 om du startar den 11.50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 För att någon kanske har varit i hans dator o snokat kl. 11:15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 För att någon kanske har varit i hans dator o snokat kl. 11:15? Då har ju denna "någon" stängt av hans dator, eftersom han startar den igen 11.50? Då ska ju allt var nollställt och det ska stå att datorn startas 11.50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 just därför vill han ha något program som håller koll på när den har startats innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 just därför vill han ha något program som håller koll på när den har startats innan "...uppstartad senast..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ahaaa.. Vi märker ord.. Eller så är det det han menar.. O då äre ju bra dumt i huvudet att förklara sig så som han gjorde förut . Ajja.. Jag vore iaf intresserad av något sånt som jag förklarade... Förlåt räven om jag gjorde dig upprörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ahaaa.. Vi märker ord.. Eller så är det det han menar.. O då äre ju bra dumt i huvudet att förklara sig så som han gjorde förut . Ajja.. Jag vore iaf intresserad av något sånt som jag förklarade... Förlåt räven om jag gjorde dig upprörd Svenska språket, you know. Vi uppfattade det på två olika sätt. Det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Usch, får väll hjälpa fastän du säger "datan" hela tiden.. USCH!.. Högerklicka på Den här datorn -> Hantera -> Systemverktyg->Loggboken->Systemlogg Sortera efter tider och kolla.. ser du bara saker från tiden du senast startade datorn så kan du öka loggens storlek genom att högerklicka på Systemlogg -> Egenskaper, öka Maximal Loggstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Va kuligt.. Hittade snudd på en miljon varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts