Logi Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Hej!! Varför skjuter militärerna på Tommy varje gång man åker förbi där??? Har Tommy gjort dom nåt eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillstrumpa Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag tror att dom skjuter på honom för att det är förbjudet för civila.. för när man har på sig polis-uniform så skjuter dom inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 du lillstrumpa ser det ut som de skjuter på dom andra civilisterna eller? Som bara går omkring där, dom skjuter var man än är spelar ingen roll om man är inne i militärbasen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Dom skjuter väl på en efter uppdraget sir,yes sir eller så skjuter väl dom bara på en för dom vet att man e kriminell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Dom skjuter väl på en efter uppdraget sir,yes sir eller så skjuter väl dom bara på en för dom vet att man e kriminell Näe, därför en gång när ja fuskade :"> att bilar kan köra på vattnet så tog ja mig över å for till militärbasen men dom ba PANG så va ja dö. (fick ju hjärtklappning.....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Näe, därför en gång när ja fuskade :"> att bilar kan köra på vattnet så tog ja mig över å for till militärbasen men dom ba PANG så va ja dö. (fick ju hjärtklappning.....) ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 dom skuter så fort man sitter på flaket av en bil som RÅKAR köra förbi ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts