pontii Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) HostName: ~Kill 'n' Have Fun~ Address: 83.251.23.200:7777 Mode: Ventura's DM~MG Map: San Andreas Spelet går ut på att ni går in på serven och spelar. 1, Du väljer en gubbe med höger och vänster pil. 2, Du trycker SHIFT 3, Nu är du i spelet men du måste registrera ett konto för att all data ska sparas. 4, Du skriver /REGISTER lösenordet 5, Du loggar in, /LOGIN lösenordet 6, Nu kan du spela och döda folk för att få pengar och störst rank i spelet. The game is about that you will play. 1, You choose a caracter with left and right arrow 2, You press SHIFT to accept 3, Now you are in the game, but you need to register a account soo all your data will be saved 4, You type /REGISTER [your password] without []<---- 5, Now you will login, type; /LOGIN [your password] 6, Now you can play, make sure that you kill other players to get money and a bigger rank in the game ______________________________________________________________________________________ Spela på min gta san andreas multiplayer server. Har ni gta san andreas men inte muliplayer? Då tycker jag ni ska adda mig på min msn ErikBlomqvist90@hotmail.com så fixar jag de åt er. Play on my gta san andreas server. Do you have gta san andreas, but not multyplayer? Then i think you shouled contact me on my msn ErikBlomqvist90@hotmail.com I'll fix it for you. Redigerad 8 januari, 2008 av pontii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 SAMP är ute, MTA är inne. MTA är bättre, typ. SAMP is out, MTA is hip, MTA is better, kinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Har du Anti-Cheat? Spelar annars gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Va snällt att du berättade hur man väljer gubbe och hur man registrer sig på en server, ingen av oss har ju spelat SA:MP Vi är inte idioter. Ska prova den senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Va snällt att du berättade hur man väljer gubbe och hur man registrer sig på en server, ingen av oss har ju spelat SA:MP Vi är inte idioter. Ska prova den senare Kanske finns nybörjare som inte vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Kanske finns nybörjare som inte vet? Kanske står i menyn (ingame) när man ska välja gubbe hur man gör? Kanske står en text "Use /register <password> to register" - "Use /login <password> to login" Nu kan du ta det lungt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts