Xennah Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Toribash är ett ragdollfightingspel där man ja, slår ihjäl varandra, både singleplayer och Online. Man använder sig av olika "joints" för att styra musklerna typ. Anyways, en film som förklarar det mesta : Här!, skynda er nu och ladda ner så jag kan döda er Sidan Redigerad 8 januari, 2008 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Toribash är ett ragdollfightingspel där man ja, slår ihjäl varandra, både singleplayer och Online. Man använder sig av olika "joints" för att styra musklerna typ. Anyways, en film som förklarar det mesta : Här!, skynda er nu och ladda ner så jag kan döda er Sidan Hahaha! Detta måste testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Fan vad drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Fan vad drygt. Skitkul när man väl lärt sig ^^, man kan slå av alla kroppsdelar också ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Haha, fan vad kul tidsfördriv Testa svärdmodden, den var askul. Tack för speltipset! Redigerad 8 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Haha, Lajjan och jag lirade i somras. Har massor av små filmklipp och demos om det är någon som vill se. Det var tänkt att bli en film men det sket sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Mitt fryslaggar var tredje sekund. Hvorfor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Mitt fryslaggar var tredje sekund. Hvorfor? För dålig dator, mohohohohaohhahaagh eett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Haha, Lajjan och jag lirade i somras. Har massor av små filmklipp och demos om det är någon som vill se. Det var tänkt att bli en film men det sket sig. Haha, vi var bäst på det! Men du var snäppet bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Haha, vi var bäst på det! Men du var snäppet bättre Jag hade smygtränat en vecka innan jag tipsade dig om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Haha var ju skit rolligt spel. Vill någon spela någon gång? Är rättså nubig atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Kan inte ens slåss, hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Haha var ju skit rolligt spel. Vill någon spela någon gång? Är rättså nubig atm. Visst, är ganska dålig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Tror inte MP funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Tror inte MP funkar. Jo.. det gjör.. Har du äns provat? Jag körde nys litte. Blev mega ägd typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jo.. det gjör.. Har du äns provat? Jag körde nys litte. Blev mega ägd typ. Såpass. Fungerade inte i tidigare versioner iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jo.. det gjör.. Har du äns provat? Jag körde nys litte. Blev mega ägd typ. Tror jag talar för alla här på Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) NEJ! Och är du bara här för att klaga på min stavning eller? Det är ju spam/flame. Aja någon som vill köra toribash ngn gng? Redigerad 10 januari, 2008 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 NEJ!. Och är du bara här för att klaga på min stavning eller? Det är ju spam/flame. Aja någon som vill köra toribash ngn gng? Man skriver inte punkt efter utropstecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts