SilentViper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Detta är kanske lite gamal info. Men de har tänkt att göra The Godfather 2 ja har börjat spela The Godfather 1 och tycker det är rätts så kul fast inge slår Mafia. Vad tror ni om The Godfather 2 tyvärr så finns varken info och screens. Ja hoppas de fixar grafiken lite bättre i The Godfather 2 och tar bort dom där gråa rutorna från bilarna. Lite off-topic finns det nån mod till The Godfather så att det tar bort gråa rutorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag har aldrig spelat Gudfadern och har redan tröttnat på det. Är inte förvånad för den delen heller med tanke på utvecklarna bakom det. Jag var galen nog att köpa Gudfadern. Förlåt mig, men det var så. Tänker inte lägga ut ett öre på Gudfadern 2 då underbara spel som GTA4, Mafia 2 och The Getaway står framför oss. Gudfadern är det första spel jag någonsin kunnat döma utan att själv ha spelat det. Otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag ser verkligen fram mot Godfather 2. Första spelet var riktigt roligt och mycket stämningsfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Älskar Mafia stämningen i Gudfadern spelet och det är faktist jävligt roligt att slå stackars affärsägare till marken när de vägrar lyda. Kunde dock ha gjorts bättre. Hoppas Gudfadern licensen säljs av EA (fittorna) till Rockstar Games eller liknande som vet hur man gör spel! Inte bara ett franchise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag ser verkligen fram mot Godfather 2. Första spelet var riktigt roligt och mycket stämningsfullt. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag ser verkligen fram mot Godfather 2. Första spelet var riktigt roligt och mycket stämningsfullt. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Det är ju synd att fel utvecklare ska göra spelet. Jag har inte spelat det, men bilfysiken suger sägs det, så jag har aldrig provat det. Inte nog med att lik tydligen spawnas fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Det är ju synd att fel utvecklare ska göra spelet. Jag har inte spelat det, men bilfysiken suger sägs det, så jag har aldrig provat det. Inte nog med att lik tydligen spawnas fort. När man kör bilen så ser jag inga större fel, men när man flyger. Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Det är ju synd att fel utvecklare ska göra spelet. Jag har inte spelat det, men bilfysiken suger sägs det, så jag har aldrig provat det. Inte nog med att lik tydligen spawnas fort. Du kanske ska prova det innan du klankar ner på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Du kanske ska prova det innan du klankar ner på det. Man ser på bilfysiken att den är dålig bara av att se gameplay. Precis som att jag såg hur bra bilfysiken var i Driver PL endast genom att se en video. Den är så kass att det syns hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Man ser på bilfysiken att den är dålig bara av att se gameplay. Precis som att jag såg hur bra bilfysiken var i Driver PL endast genom att se en video. Den är så kass att det syns hur lätt som helst. Du missade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Ja den knäcker ju TC som har sina små kartonger på hal is eller hur man brukar säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Personligen så älskar jag The Godfather spelet och tycker att det är jättebra. Bilstyrningen har jag inga som helst problem med. Men jag tror att man måste uppskatta filmen för att riktigt uppskatta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Men jag tror att man måste uppskatta filmen för att riktigt uppskatta spelet. Nästan tvärt om skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Ingen har väl missat första trailern? Teaser Verkar som att de inte legat på latsidan utan faktiskt utvecklat spel-idén rätt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Det där vid 00:48 (edit. blah. Blowtorch vid ett stängsel, tidsvisaren fuckar upp sig för mig) verkar häftigt. Allt annat ser bara tråkigt ut. Redigerad 1 september, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Tycker inte att det verkar dåligt. Miljöerna ser ut som jag såg det i det första spelet. För rent, för onaturligt och för lite detaljer. Tror knappast att det blir att köpa det här. Visst, jag har aldrig spelat något Gudfader spel, men av personlig spelsmak så dömmer jag det då jag ser det. Allt är för rent och det är för lite detaljer. Lik spawnas några sekunder efter man dödat dem. Bilfysiken är dålig - det kan man se bara genom att titta på hur fordonet rör sig i kurvor etc. Bra bilfysik är inte endast bra bilfysik, utan så nära verkligenheten som möjligt. Genom att bara titta på gatorna i det första gudfader-spelet så insåg jag att allt såg ut som en damsugd, och tvättat kuliss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Ska....köpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Själv kommer jag att läsa recensioner, läsa som själva spelet och se på videos innan jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Ny Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts