wangox91 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hej! jag behöver hjälp att hitta ett afro som är rätt stort, int nått sånt där litet , det som är med i trailern , och sen typ gul kostym och andra snygga kostymer, jag ar letat men hittar ej! vilken affär och vilken barbershop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Hade du kollat i Användbara länkar/information, Kartor, bilder osv Tråden så hade du hittat de du söker efter *Kläder* *Frisyrer* Redigerad 7 januari, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hade du kollat i Användbara länkar/information, Kartor, bilder osv Tråden så hade du hittat de du söker efter *Kläder* *Frisyrer* Med andra ord, DS för gul kostym, någon av barber affärerna för afro. Kolla så att du har klarat stor del av spelet för du får fler affärer ju fler uppdrag du klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wangox91 Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Med andra ord, DS för gul kostym, någon av barber affärerna för afro. Kolla så att du har klarat stor del av spelet för du får fler affärer ju fler uppdrag du klarar. > Men kan man typ ha afro och sen samtidigt ha typ skägg, men inte sån skägg som täcker hela, utan runt munnen typ och på hakan?? om ni förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Spela på och klara mer, bara! Då ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts