Crusader Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Ny trailer: http://www.bloody-disgusting.com/news/13068 Vilken trailer! Det här ser ut att bli riktigt bra. Undrar omm de verkligen använder Resident Evil 2 soundtracket i filmen. (Inte mig imot. Är seriens bästa soundtrack IMO) Redigerad 26 juli, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 .. CGn är ju urkasst ful. Ser ut som en gammal pixar film. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) .. CGn är ju urkasst ful. Ser ut som en gammal pixar film. :/ Det är samma typ av CGI som används i spel nuförtiden. Alltså inte den glänsiga supertypen som brukade användas förr. De har använt samma teknik som när de gör mellansekvenser i spel. CGI kostar och att göra som Advent Children skulle kosta mer än de skulle få in. Dessutom vill de säkert att det ska se ut som spelen. Redigerad 26 juli, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 http://img509.imageshack.us/img509/9867/residentevildegenr1artpkn4.jpg Ny trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Den verkar riktigt kass gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Den verkar riktigt kass gjord. Det är samma typ av CGI som används i spel nuförtiden. Alltså inte den glänsiga supertypen som brukade användas förr. De har använt samma teknik som när de gör mellansekvenser i spel. CGI kostar och att göra som Advent Children skulle kosta mer än de skulle få in. Dessutom vill de säkert att det ska se ut som spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Jomenvisst, det skulle kunna duga som filmsekvens till ett spel men som långfilm lär det verkligen inte hålla. Och vilken handling sen.. och karaktärerna! Jag har sett mer personlighet hos en burk oliver. Redigerad 26 oktober, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Och vilken handling sen.. och karaktärerna! Jag har sett mer personlighet hos en burk oliver. Va? Handling? Vad snackar du om? Alltså... nä, jag hänger inte med... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jag skulle hellre vilja se en uppföljare i spelfilmsverision av trean än det här tyvärr. Jag får väl avvakta och se hur filmen blir, men det känns inte som om man kan bli skrämd på samma sätt av en CGI-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Såg den nyss, och, jag blev inte besviken. Den var inte precis läskig, men spännande var den, många intressanta tvister och bra tempo genom hela filmen. Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts