Crusader Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Första Trailern kan ni se HÄR! Resident Evil: Degeneration är en Full CGI film som görs av Capcom och Sony. Filmen följer inte Live-Action filmerna utan är istället uppföljare på spelen och utspelar sig 7 år efter händelserna i Resident Evil 1-3 där vi åter få se Leon S. Kennedy och Claire Redfield hamna i trubbel på en flygplats när ett Zombievirus bryter ut. Filmen kommer att släppas direkt på DVD någon gång under 2008! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Tufft . Måste ses! Redigerad 7 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tufft . Måste ses! Håller med.. måste ju bara ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Yes, mycket tufft! Ska bli härligt att få en fortsättning på 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Yes, mycket tufft! Ska bli härligt att få en fortsättning på 3an. Men som jag förstod, skulle den inte vara en film typ för sig själv, från spelen typ. Eller kanske bara jag som uppfattat det lite själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men som jag förstod, skulle den inte vara en film typ för sig själv, från spelen typ. Eller kanske bara jag som uppfattat det lite själv. Nej, nej. Den följer spelen och inte filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men som jag förstod, skulle den inte vara en film typ för sig själv, från spelen typ. Eller kanske bara jag som uppfattat det lite själv. Nej, det är en uppföljare på spelen men det är en ny story. Det utspelar sig 7 år efter Resident Evil 1-3 spelen och 1 år efter Resident Evil 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tufft! Måste undvikas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Nej, det är en uppföljare på spelen men det är en ny story. Det utspelar sig 7 år efter Resident Evil 1-3 spelen och 1 år efter Resident Evil 4. Aha okej, nu förstår jag tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 HOLY SHIT! THIS IS GOING TO BE AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur många Resident Evil spel finns det egentligen? Dumma jag har ju inte spelat igenom dom och vet ju inte alls hur dom är. Är iaf besatt av filmerna. Kan man se den här även om man inte spelat spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur många Resident Evil spel finns det egentligen? Dumma jag har ju inte spelat igenom dom och vet ju inte alls hur dom är. Är iaf besatt av filmerna. Kan man se den här även om man inte spelat spelen? * 1996 - Resident Evil (PlayStation, Saturn, PC) * 1997 - Resident Evil Director's Cut (PlayStation) * 1998 - Resident Evil 2 (PlayStation, Nintendo 64, PC, Gamecube, Dreamcast, game.com) * 1999 - Resident Evil 3: Nemesis (PlayStation, PC, Dreamcast, Gamecube) * 2000 - Resident Evil Code: Veronica (Dreamcast) * 2000 - Resident Evil: Survivor (PlayStation, PC) * 2001 - Resident Evil: Code Veronica X (PlayStation 2, Gamecube) * 2001 - Resident Evil Gaiden (Game Boy Color) * 2002 - Resident Evil Survivor 2: Code Veronica (PlayStation 2) * 2002 - Resident Evil:Rebirth (Gamecube, exklusiv remake) * 2002 - Resident Evil 0 (Gamecube) * 2003 - Resident Evil: Dead Aim (PlayStation 2) * 2003 - Resident Evil: Outbreak (Playstation 2) * 2004 - Resident Evil: Outbreak File #2 (Playstation 2) * 2005 - Resident Evil 4 (Gamecube Playstation 2 Wii) * 2006 - Resident Evil:Deadly Silence (Nintendo DS) * 2007 - Resident Evil 4 (PC, Wii) * 2007 - Resident Evil Umbrella Chronicles (Wii) * 2008* - Resident Evil 5 (Xbox 360 och Playstation 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Är det här ett spel eller en film?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Är det här ett spel eller en film?! Första Trailern kan ni se HÄR! Resident Evil: Degeneration är en Full CGI film som görs av Capcom och Sony. Filmen följer inte Live-Action filmerna utan är istället uppföljare på spelen och utspelar sig 7 år efter händelserna i Resident Evil 1-3 där vi åter få se Leon S. Kennedy och Claire Redfield hamna i trubbel på en flygplats när ett Zombievirus bryter ut. Filmen kommer att släppas direkt på DVD någon gång under 2008! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Men varför utgörs trailern av spelgrafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Men varför utgörs trailern av spelgrafik? "Resident Evil: Degeneration är en Full CGI film" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 "Resident Evil: Degeneration är en Full CGI film" .. It sounds lovely! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Men varför utgörs trailern av spelgrafik? Men hur dum är du pojk? CGI - Computer Generated Imagery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Men hur dum är du pojk? CGI - Computer Generated Imagery Jaha. Jag är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 .. It sounds lovely! I think so too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts