Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag vill kunna flytta filer från en hårddisk till en annan, för att göra rum på den första och för att jag helt enkelt hellre vill ha filerna på den andra, nya. -Vad jag undrar är hur jag kan flytta dessa och ändå få µtorrent att veta vart filerna håller hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Har för mig det är automatiskt. du kan ju prova med en mindre fil. använda samma Preference där dina nya filer ligger så tror jag det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Provade med en innan jag skapade tråden. När jag nu startar µtorrent så står det "Fel: Filer saknas. Var god kolla igen." på den torrentens status. Trycker jag på "Open containing folder" Står det att sökvägen antingen inte finns eller inte är en katalog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Provade med en innan jag skapade tråden. När jag nu startar µtorrent så står det "Fel: Filer saknas. Var god kolla igen." på den torrentens status. Trycker jag på "Open containing folder" Står det att sökvägen antingen inte finns eller inte är en katalog. Högerklicka på din torrent > Advanced > Set Download Location > Välj den nya sökvägen till din torrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Högerklicka på din torrent > Advanced > Set Download Location > Välj den nya sökvägen till din torrent. Jag har redan laddat ner filen. Efter att den är färdig laddad fungerar inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ja men den kollar hur mycket av filen du har laddat ner innan och då kommer den fram till att allt finns där och ta-daa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ja men den kollar hur mycket av filen du har laddat ner innan och då kommer den fram till att allt finns där och ta-daa!! Det där förstog jag inte. Men det gick att ändra "nedladdningsplats" om man trycker på Force re-check först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jo när du har flyttat filen som du laddat ner och ändrar nerladdningsplats för torrenten så kollar den precis som när du startar utorrent (palla o leta specialtecken) hur mycket utav filen som är nedladdat. Om det är så att den redan är fullt nerladdad laddar den inte ner mer. Lite svårt för mig o förklara då jag sovit 20 minuter de senaste 27 timmarna :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jo, jag förstod att man var tvungen att ändra nedladdningsplatsen. Vad jag ville att någon skulle berätta var hur. Eftersom det inte gick, i alla fall för mig, utan att trycka på "force re-check". µ får du fram med 'Alt Gr' + M btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts