R8N Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Tjaa Allihopa! Är det någon som vet om moddet är något att ha? Och vart kan man ladda ner det? Har kollat en del sidor står att det skulle komma 06 men hittar ingen nedladdnings länk. Tack för svar EDIT: Ingen som vet? Redigerad 7 januari, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Menar du GTA United? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 30 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Menar du GTA United? Det där som det snackades om vice city och liberty city inne i Gta san andreas, alla öar. Samt gängmedlemar från tex vice city finns i vice city ön som man kan slåss om gäng tererorier å sånnt. vet du vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Yes sir! Skaffa här: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=298000&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Yes sir! Skaffa här: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=298000&st=0 Det går ju inte att ladda ner! Betan har inte ens släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det går ju inte att ladda ner! Betan har inte ens släppts Fraid so! kolla runt lite i topicen, vet att den finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 http://img153.imageshack.us/img153/2213/logonewsgtaswy9.jpg - a GTAinside.com and GTA-Worldmods.de partnerproject - In April 2006 a project was startet. This project got the simple name "Vice City Mod". First most people thought things like this never will have success. Just like most total conversions. But right after a few weeks a team was found. And this team worked hard on one idea, one dream: converting Vice City to San Andreas. But this should not be enought. It took 333 days until the team was ready to give the first impressions of the mod to the rest of the scene: Beta 1. But the 1st April 2007 (And this was not an april-fool) was also the day where the first pictures of the partnerproject from GTAinside were released. Logically the team tried to convert Liberty City to San Andreas. But the times changed. Not long after both projects released their first BETA versions the teams decidet to work completely together now. This was not a mistake. Some guys left us and some new modders joined us. But they all are a part of our project. We are proud to present you the newest and one of the best San Andreas total conversions ever today: - Grand Theft Auto: United - The last weeks and month we worked hard. Every single member did his best to get a dream modders have since GTA gone 3D true. Bringing Liberty City, Vice City and San Andreas together. This is the team which managed to connect 2 of those cities and this is the team which won't end working and give up dreaming until all three cities are connected: AMD - Leading of LC2SA, Main Mapping, Modelling, Converting Aschratt - Leading VC2SA, Mapping VC, Converting, Scripting, Coding (Paths and Map related) oCain - Leading Scripter and most parts of the SCM, most GFX PARADOXON - Scripting, Modelling, Converting Sacky - Our amazing codecrack who realy managed it to hack nearly all limits. Chezy - Converting Rastaman - Converting, Modelling GTA Mallorca - Modelling, GFX ColdDeath - Video cutting (GTA United Trailer) and story writing The Q - Story writing And last but not least we won't forget our VIP members. These guys left our mods with the time, but what they gave us was a part to the final product: J-Fox - Coding (EXE-Related) Ackermann - Converting Mardyfox - Mapping, Webcoding Skyline_MR - Story writing A picture says more than thousand words and thats why we got some screenshots our for you here: Download GTA United - Beta 1 GTA United Trailer Last but not least here is a small feature list of what will be includet in the first version: - Completely converted Liberty and Vice City next to each other - Paths support for PEDs and Cars - ZONE Support for Paths and districts - Ammunation - Clothing - Eating - Pay'n'Spray - Buyable properties - Interiors - Many fixxes towards the betas of LC2SA and VC2SA Enjoy and comment! // Update: The next version, Beta 1.1 of GTA United, is coming soon. It will include many bug and crash fixes and more. Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 BANAN VAD GRYMT!!! Tankar snabbare än blixten (600 kb/s brukar ligga runt 300 till 500 kb/s ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Tackar! BANAN VAD GRYMT!!! Tankar snabbare än blixten (600 kb/s brukar ligga runt 300 till 500 kb/s ) Drog ner i genomsnitt 2000 Kb/s, toppade 2300 Kb/s Men skiten funkade inte. Efter att ha laddat menyn och försöker starta spelet så hänger det sig och det kommer felmeddelande. Har provat att starta nytt samt ladda mina egna sparningar.. BTW: Skulle man ha 1.0 eller 1.01? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Tackar! Drog ner i genomsnitt 2000 Kb/s, toppade 2300 Kb/s Men skiten funkade inte. Efter att ha laddat menyn och försöker starta spelet så hänger det sig och det kommer felmeddelande. Har provat att starta nytt samt ladda mina egna sparningar.. BTW: Skulle man ha 1.0 eller 1.01? Du ska ha 1.0 och lägga saex filen i San Andreas mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Du ska ha 1.0 och lägga saex filen i San Andreas mappen Då ska det funka för mig. Men får bara upp detta meddelande när jag ska starta ett nytt spel .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Då ska det funka för mig. Men får bara upp detta meddelande när jag ska starta ett nytt spel .. Installera om SA och installera sedan United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det här var ju inget roligt Trodde att alla öarna skulle finnas, Liberty City, Vice City och san andreas allt tilssammans!! Nee jag avinstallerar detta skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det här var ju inget roligt Trodde att alla öarna skulle finnas, Liberty City, Vice City och san andreas allt tilssammans!! Nee jag avinstallerar detta skit! Tror att det är menat att vara så i den slutgiltiga versionen.. Hur är det nu menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Tror att det är menat att vara så i den slutgiltiga versionen.. Hur är det nu menar du? Vice och Liberty tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Tror att det är menat att vara så i den slutgiltiga versionen.. Hur är det nu menar du? Jag menar att dom bytte ut san andreas öarna mot LC och VC öarna så nu finns inte san andreas öarna kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag hade hoppats på alla öarna i ett Jaja, lika bra att avbryta 61 % av nedladdningen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts