Voorhees93 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Hej igen, jag har en ny fråga angående kameror på SA. Jag har sett att man kan fiffla lite med kameravinklarna när man te.x ska göra en video och göra så att kamerorna kan sättas och styras som man vill. Vet nån vart jag kan få tag på ett sånt här program, gärna så enkelt som möjligt och de skadar inte med en guide. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Hej igen, jag har en ny fråga angående kameror på SA. Jag har sett att man kan fiffla lite med kameravinklarna när man te.x ska göra en video och göra så att kamerorna kan sättas och styras som man vill. Vet nån vart jag kan få tag på ett sånt här program, gärna så enkelt som möjligt och de skadar inte med en guide. Tack på förhand! Det heter saCamHack Googla vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Det heter saCamHack Googla vettja Okej tackar! Vat nåt om en guide..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Okej tackar! Vat nåt om en guide..? Den Readme.txt som man ska få med är perfect.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Den Readme.txt som man ska få med är perfect.. OOkej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts